بیمۀ‌کوثر نماد اعتماد الکترونیکی اخذ کرد

مدیرفناوری اطلاعات بیمۀ‌کوثر

شرکت بیمۀ‌کوثر با عضویت در انجمن صنفی کسب‌وکار الکترونیکی به عرصۀ تجارت الکترونیکی ورود و نماد اعتماد الکترونیکی را اخذ کرد.

به گزارش ریسک نیوز،و به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیرفناوری اطلاعات بیمۀ‌کوثر؛ این شرکت در راستای توسعه و ارتقای تجارت الکترونیکی در کشور، مجوز وب سایت travel.kowsarinsurance.ir را دریافت کرد.

حسن سعیدی خاطرنشان‌کرد: وجود زیرساخت‌های فنی و متدولوژی طراحی و تولید پرتال جامع شرکت عامل مؤثر در دریافت مجوز بود.

وی ساماندهی، تسهیل و تسریع در تراکنش‌های مالی شبکۀ فروش در سراسر کشور را از مزایای ورود شرکت به این عرصه دانست و گفت: پرداخت خسارت‌ها به‌صورت اینترنتی، راه‌اندازی سامانۀ فروش بیمه‌های مسافرتی و انواع خدمات الکترونیکی دریافت و پرداخت در حوزۀ فضای سایبری، افزایش رضایتمندی و اعتماد بیمه‌شدگان و بیمه‌گذاران را به‌همراه خواهد داشت.

مدیر فناوری اطلاعات شرکت درخصوص مزایای عضویت در این انجمن بیان‌کرد: رسیدگی به شکایات کاربران از کسب‌وکارهای اینترنتی عضو انجمن در کمیتۀ سازش، شرکت در محاکم قضایی به نمایندگی ازسوی انجمن صنفی جهت پرونده‌های قضایی کسب‌وکارهای عضو انجمن و حمایت از حقوق قانونی آن‌ها، ارائۀ خدمات بیمۀ تکمیلی به اعضاء و کارمندان آن‌ها و نیز برگزاری دوره‌های آموزشی از مزایای عضویت در این انجمن است.

حسن سعیدی افزود: رفع اختلافات، حکمیت، داوری و حل‌وفصل بین کسب‌وکارهای اینترنتی و همچنین پرونده‌های ارسالی ازطرف هیئت تشخیص ادارۀ کارواموراجتماعی؛ ارائۀ نظرات مشورتی و معاضدت حقوقی به اعضاء؛ پیگیری امور مربوط به رفع مشکلات نماد اعتماد الکترونیکی سایت‌های عضو از مرکز توسعۀ تجارت الکترونیکی و نیز ارائۀ طرح‌های مختلف به مراجع دولتی و خصوصی در رابطه با رونق کسب‌وکارهای اینترنتی از دیگر مزایای دریافت این مجوز است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  +  1  =