آیا به بیمه عمر در بازنشستگی احتیاج دارید؟

با افزایش سن ایده بیمه عمر به طور فزاینده ای غیر ضروری به نظر میرسد.بازنشستگان بسیاری ترجیح میدهند دیگر حق بیمه عمر را نپردازند وقتی دیگر خانواده جوانی برای مراقبت کردن ندارند. با این حال قبل از اینکه به بیمه عمر در دوران بازنشستگی بی اعتنا شوید، به نظر میرسد که هنوز هم بیمه عمر فضائل خود را دارد.

به گزارش ریسک نیوز، ممکن است شما هنوز هم افراد تحت تکفل داشته باشید. بازنشستگان بسیاری دیگر فرزند جوانی ندارند که در صورت فوتشان دچار مشکل شوند. اما حتی اگر فرزندان شما زندگیشان را تثبیت کرده ند، شما ممکن است وابسته دیگری داشته باشید: همسر شما.

همسر شما باید از خطر از دست دادن درآمد شما محافظت شود، حتی اگر شما بازنشسته اید. شرایط بازنشستگی و مقرری سالانه خود را بررسی کنید. در نظر بگیرید که تامین اجتماعی شما بخشی از درآمد بازنشستگی را در بر میگیرد. بعد از فوت شما، درامد همسر شما به احتمال زیاد تحت تاثیر قرار میگیرد. ممکن است پرداخت حقوق بازنشستگی متوقف شود، درامد تامین اجتماعی اغلب کاهش می یابد، و  پرداخت های سالیانه نیز ممکن است متوقف شود.

شما باید شرایط  وابسته  به حقوقتان را که پس از مرگتان برای همسرتان پیش میاید در نظر بگیرید. اگر از همسرتان مراقبت میکنید، باید مطمئن شوید که او از نظر مالی محافظت میشود. انتخاب بیمه عمر صحیح  این اطمینان را حاصل میکند که همسرتان بعد از فوت شما میتواند از پس کمبود درامد از منابع وابسته به دوران زندگی شما برآید.

بیمه عمر می تواند در برنامه ریزی املاک بکار رود. به طور کلی ورثه ملزوم به پرداخت مالیات بر مزایای بیمه عمر نیستند. در برخی موارد بازنشستگان می توانند از بیمه عمر به عنوان راهی برای کمک به وارثان برای پرداخت مالیات املاک استفاده کنند. بیمه عمر در صورت استفاده درست قابل اعتماد است و به کمک یک برنامه ریز املاک آگاه، ابزاری مفید برای فرد بازنشسته خواهد بود.

برای برخی افراد بیمه عمر در بازنشستگی چندان عملی نیست. با این حال، برای دیگران پوشش بیمه عمر میتواند یک برنامه ریزی مطمئن باشد، همچنین آینده ای مطمئن برای همسر.

بیاد داشته باشید، با سن بیشتر از 50 برای صرفه جویی در هزینه، بهتر است به جای خرید بیمه عمر جدید سیاست های موجود را تجدید کنید. بنابراین، پیش از اینکه  بیمه عمرتان منقضی شود، مطمئن شوید که آنرا اجرا می کنید. زیرا ممکن است در بازنشستگی به آن محتاج شوید.

 

منبع: yahoo insurance

ترجمه: احسان یزدانی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

55  −    =  51