دو هزار انعکاس خبری، حاصل همراهی رسانه ها با بیمه دانا

طی سال ۹۳ رخ داد

طی سال ۹۳ روابط عمومی بیمه دانا تعامل مناسبی را با رسانه ها داشت که حاصل این تعامل، دو هزار انعکاس خبری در رسانه ها بود.

به گزارش ریسک نیوز،روابط عمومی بیمه دانا، طی سال گذشته با تعاملات و ارتباطات مناسب مدیریت روابط عمومی به ویژه مطبوعات، بیش از دو هزار انعکاس خبری در سطح رسانه ها از عملکرد شرکت بیمه دانا انتشار یافت .

طبق بررسی های انجام شده و تحلیل داده های آماری، بیش از 96 درصد از اخبار و گزارش های منتشر شده بیمه دانا در مطبوعات با جهت گیری مثبت انعکاس یافته است . خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و اطلاع رسانی، روزنامه ها و مجله ها به ترتیب بیشترین سهم را در انعکاس اخبار و رویدادهای بیمه دانا عهده دار بوده اند .

این گزارش اضافه می کند سبک مطالب منتشر شده از عملکرد بیمه دانا طی سال گذشته عمدتا، خبر، یادداشت، گزارش و مصاحبه بوده است . در این راستا بیشترین انعکاس خبری در ماه های سال گذشته به ترتیب آذر ماه با 286 مطلب، بهمن ماه با 266 مطلب و شهریور ماه با 245 مطلب بوده است .

بر اساس تحلیل محتوای انجام شده، مهم ترین خبرسازان سال 93 بیمه دانا به ترتیب به دستاوردهای شرکت{413 مطلب}، اظهارات مدیر عامل و اعضای هیات مدیره{192 مطلب}، تسهیلات بیمه ای{141 مطلب}، اخبار بورسی{131 مطلب} مدیران بیمه دانا{67 مطلب}و سایر موضوعات{71 مطلب}بوده است.

مهم ترین عناوین و تیترهای خبری سال گذشته نیز شامل"، وزارت کشور و استانداری ها تحت پوشش بیمه دانا، سومین همایش بازاریابی و فروش بیمه های زندگی، اهدای لوح سپاس سازمان ملل متحد به بیمه دانا، افزایش 49 درصدی درآمد بیمه دانا، بیمه دانا در رتبه نخست توانگری مالی و حرکت بیمه دانا به سمت پرتفوی 2500 میلیارد تومانی" بوده است .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

75  −  72  =