کیف پول گوگل بیمه می شود

بر اساس شرکت بیمه سپرده فدرال آمریکا (FDIC)

شرکت بیمه سپرده فدرال آمریکا (FDIC) اعلام کرده است که پوششی را برای کیف پول گوگل در نظر گرفته است و دولت کاخ سفید از این نرم افزار حمایت خواهد کرد.

به گزارش ریسک نیوزاز   سایت تخصصی صنعت بیمه و به نقل ازلایو اینشورنس، ،اپلیکیشن مخصوص تلفن همراه که از سوی بزرگترین شرکت نرم افزاری جهان ارائه شده اکنون از حمایت همه جانبه دولت ها برخوردار شده است.

 استفاده از "کیف پول" گوگل یا همان "گوگل ولت" اکنون نسبت به گذشته ایمن تر شده است. برخی از کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا به دنبال آن هستند که به استفاده کنندگان از این اپلیکیشن تضمین دهند که پول آنان از هرگونه خطری مصون است.

در این گزارش آمده است که شرکت بیمه سپرده فدرال آمریکا (FDIC) اعلام کرده است که پوشش را برای کیف پول گوگل در نظر گرفته است و دولت کاخ سفید از این نرم افزار حمایت خواهد کرد.

کیف پول گوگل، کیف پولی دیجیتال است و وجود خارجی ندارد و مواردی مانند اطلاعات کارت‌های اعتباری کاربر، پیشنهادهای معاملاتی، انواع کوپن‌ ها و تخفیف‌ ها را در تلفن همراه کاربر ذخیره می‌کند. کیف پول گوگل هرگز از کاربرانش هزینه ای برای استفاده از این اپلکیشن دریافت نمی‌کند و از راه تبلیغات درآمد خود را دریافت می‌کند. همچنین کاربر می‌تواند با این سیستم در خرید های روزانه ی خود چه آفلاین و چه آنلاین هم در زمان و هم در پول صرفه جویی کند. این اپلیکیشن این اطلاعات را به صورت امن در گوشی کاربر ذخیره می کند و از لحاظ امنیت نیز قابل اعتماد است .

به همین دلیل، گوگل برای جلب اعتماد این دسته از افراد و ایجاد اطمینان خاطر برای سایر افراد حاضر در دنیای پرداخت دیجیتالی اعلام کرده است که اگر کاربران از سیستم کیف پول الکترونیکی گوگل استفاده کنند، تحت پوشش کامل بیمه قرار خواهند گرفت که این امر می‌ تواند در مقایسه با رقبا، یک مزیت بسیار بزرگ برای کیف پول گوگل باشد. مزیت اصلی ساختاری که شرکت گوگل ارائه کرده است را باید آسانی روند کاری دانست. برای مثال، استفاده از امکان ضد کلاه ‌برداری شرکت های دیگر نیاز به حضور در دادگاه و اثبات وقوع کلاه‌برداری خواهد داشت اما سیستم بیمه کیف‌ پول گوگل را می  توان بدون نیاز به طی کردن فرآیند اداری بسیار پیچیده و تنها با مراجعه به دفاتر بیمه مورد نظر، استفاده کرد. این بیمه به ‌صورت کامل مشکلات احتمالی رخ داده از سوی شرکت گوگل را پوشش خواهد داد و حتی اگر سرورهای گوگل، به‌ طور کامل هک شوند، باز هم امنیت دارایی شما تضمین شده است.

در این خبر توسط سایت "فاینناس یاهو" اعلام شده، آمده است که شرکت بیمه سپرده فدرال در راستای منافع استفاده کنندگان از کیف پول گوگل حرکت می کند؛ افرادی که ذخیره مالی خود را در گوشی های هوشمند خود دارند.

با این حمایت دولتی، استفاده کنندگان تا 250 هزار دلار پوشش بیمه ای خواهند داشت حتی اگر این شرکت بزرگ نرم افزاری اعلام ورشکستگی کند. پیش از این حمایت مالی تنها در اختیار کاربرانی قرار می گرفت که از سوی موسسه های مالی پشتیبانی می شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  2