عجیب و غریب؛ از بیمه “لبخند” تا بیمه “روح”

بیمه‌نامه‌های غیرمعمول زا بشناسید

بیمه‌نامه‌های غیرمعمول اندام بدن، دزدیده شدن و یا حتی اتفاق‌های غیرمنتظره در زندگی را شامل می‌شوند.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از صنعت بیمه زمانی که به خرید یک بیمه جدید و یا سرمایه گذاری فکر می‌کنید، نخستین چیزهای که در ذهن تان مرور می شود،‌ اتومبیل، خانه و هزینه‌های پزشکی تان است. اما بیمه نامه‌های عجیب و غریب بسیاری وجود دارند که شما به راحتی می‌توانید آنان را تهیه کنید. برخی از این بیمه‌نامه‌های غیرمعمول اندام بدن، دزدیده شدن و یا حتی اتفاق‌های غیرمنتظره در زندگی را شامل می‌شوند. در اینجا به برخی از این بیمه‌نامه‌ها که توسط شرکتها ارائه می‌شوند و یا حتی برخی از ستارگان هالیوددی آن را مطرح می کنند،‌ اشاره ای خواهیم داشت:

افراد مشهور با بیمه نامه های غیرمعمول

افراد مشهور، بازیگران و خوانندگان مطرح جهان معمولا اعضای بدن شان مانند پاها، دندان ها و یا حتی موهایشان را بیمه می کنند. یکی از این افراد "هایدی کلوم" یک مدل است که پاهای خود را به مبلغ 2.2 میلیون دلار بیمه کرده است؛ هرچند که باید گفت یک پای او ارزشی کمتر از بازیگرانی دارد که جایزه اسکار را به خود اختصاص داده اند. همچنین "ریحانا" خواننده معروف پاهای خود را یک میلیون دلار بیمه کرده است.

کلوم می گوید: قصد دارد بیمه خود را تا پس از آخرین حادثه ای که روی صحنه برایش رخ داد 3 میلیون و 200 هزار دلار افزایش دهد. از سوی دیگر، "ماریا کری" نیز پس از تبلیغات متعددی که در بخش زیبایی و بهداشتی انجام داد، بیمه پاهای خود را تا یک میلیارد دلار رسانده است.

هر چند که باید گفت که بیمه اندام های بدن توسط چهره های معروف ابتدا توسط "جنیفر لوپز" با حق بیمه 300 میلیون دلاری آغاز شد و پس از آن چهره های ورزشی همچون "کریستیانو رونالدو" 144 میلیون دلار و "دیوید بکهام" 70 میلیون دلار به این کار دست زدند.

برای افزودن نام دیگر افراد مشهور می توان به "کیث ریچادرز" گیتاریست "رولینگ استون" اشاره کرد. او با ارزش ترین دارایی خود یعنی همان دستانش را 1.6 میلیون دلار بیمه کرده است. "آمریکا فرارا" نیز با پرداخت 10 میلیون دلار دندان ها و لبخند خود را بیمه کرده است. گفتنی است که شرکت "آکوفرش" هزینه بیمه شدن دندان های او را پرداخته است. فرارا از مطرح ترین چهره های تبلیغاتی محصولات بهداشتی دهان و دندان همچون خمیر دندان "کرست" است.

همچنین "جولیا رابرتس" که به داشتن دهانی بزرگ و خنده ای متفاوت معروف است با پرداخت 30 میلیون دلار "لبخند" خود را بیمه کرده است. البته او درآمد بیشتری از راه تبلیغ محصولات بهداشتی دهان و دندان دریافت می کند. "راد استوارت" خواننده مشهور با پرداخت 15 میلیون و 500 هزار دلار صدای خود را بیمه کرده است. "بروس اسپرینگزتین" نیز با بیمه 6 میلیون دلاری حفاظت از حنجره و تارهای صوتی خود را تضمین کرده است.

بیمه شدن اتفاق های خاص زندگی

ازدواج یکی از هزینه بارترین مسائل زندگی است. انجام و برنامه ریزی برای این رویداد شخصی نه تنها وقت افراد را می گیرد بلکه بودجه ای بزرگ را می طلبد. اما وقتی در آخرین لحظات، عروس و یا داماد تصمیم به لغو مراسم ازدواج خود می گیرد، چه اتفاقی روی خواهد داد؟ خوشبختانه شرکت های بیمه متعددی، مراسم ازدواج افراد را بیمه می کنند که در زمان لغو این مراسم، خسارت هنگفت دامن برگزارکنندگان آن را نگیرد.

در کنار مراسم ازدواج برخی از شرکت های بیمه دیگر اتفاق های غیرقابل پیش بینی افراد را در مسیر زندگی شان بیمه می کنند. به عنوان مثال هزینه به دنیا آوردن یک نوازد یا چند نوازد هم زمان توسط برخی از بیمه گران پرداخت می شود تا خانواده های که توانایی مالی مناسبی برای نگهداری چند کودک را ندارند، از مزایایی این قبیل بیمه نامه ها استفاده کنند. بیمه "طلاق" نیز یکی دیگر از محصولاتی است که توسط بیمه گران عرضه می شود تا در زمان جدایی والدین، میزان نگرانی های مالی به حداقل برسد.

بیمه ای برای ورزش دوستان

اگر شما یک بازیکن گلف یا طرفدار تیم های فوتبال هستید، می توانید هرگونه خسارت مالی یا صدمه ای را بیمه کنید. طبق گزارش "فایننشال تایمز"،‌ بازیکنان لیگ فانتزی، اعضای تیم شان را بیمه کنند تا اگر در زندگی واقعی صدمه دیدند یا مسابقه ای برگزار نشد، خسارت خود را دریافت کنند. دوست داران بازی گلف نیز می توانند با خرید بیمه نامه های بین المللی خرابی و یا دزدی وسایل شان را بیمه کنند.

بیمه ای برای آدم ربایی

شرکت انگلیسی "لویدز لندن" بزرگترین بیمه گر اتکایی جهان افراد بیشماری که در هراسند توسط بیگانگان دزدیده شوند، بیمه کرده است. این شرکت حتی بیمه ای را برای حملات ناگهانی در نظر گرفته است. از دیگر بیمه نامه های عجیب و غریب این شرکت می توان به بیمه "مقابله با روح" اشاره کرد. هتل "رویال فالکون" در انگلستان هر یک از کارمندانش را حدود یک میلیون پوند بیمه کرده است تا در مقابل روح ها در امان باشند.

منبع: http://www.souqalmal.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  2  =  1