تخفیف ۱۰۰درصدی به راننده ای که ۴۴ سال تصادف نکرد

برای سومین سال متوالی صورت گرفت:

شرکت سهامی بیمه ایران برای سومین سال متوالی به یکی از بیمه گذاران خود که ۴۴ سال رانندگی بدون تصادف داشته است تخفیف صددرصدی دربیمه نامه شخص ثالث اعطا کرد.

به گزارش ریسک نیوز،شرکت سهامی بیمه ایران برای سومین سال متوالی به یکی از بیمه گذاران خود که 44 سال رانندگی  بدون تصادف داشته است تخفیف صددرصدی در بیمه نامه شخص ثالث اعطا کرد.

عبدالکریم غلامی که بیش از 44 سال سابقه رانندگی بدون تصادف دارد با اشاره به اینکه دراواخر سال 1349 نخستین خودرو شخصی خود را خریداری کرده است،گفت: دراین مدت که بیمه گذارشرکت سهامی بیمه ایران بودم تصادفی نداشته و ازاینکه به همین منظورتخفیف ویژه برای من درنظر گرفته می شود خوشحالم.

غلامی در پاسخ به این پرسش که رعایت چه اصولی باعث شد تا در این مدت طولانی حتی یک تصادف هم نداشته باشد نیزگفت:‌ مهم ترین عاملی که باعث شد دراین مدت تصادف نداشته باشم رعایت دقیق قوانین ومقرارت راهنمایی ورانندگی است البته دیگران با خودرو من تصادف کرده اند اما هیچ گاه مقصرحادثه رانندگی نبوده ام.

وی با اشاره به اینکه با تمرکز رانندگی کرده و فاصله طولی را رعایت می کند،اضافه کرد:کسی که هنگام رانندگی حواسش جمع بوده و دقت  کند کمتر اشتباه کرده و تا حدود زیادی نیز می تواند از حوادث احتمالی جلوگیری کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  ×  1  =