تاثیر خرید دیجیتال بر بیمه عمر و خودرو

نتیجه مطالعات مشترک ICIC Lombard و Google نشان می دهد

ICIC لومبارد که یک شرکت بیمه هندی پیشرو در بخش خصوصی است به دنبال افزایش 10 درصدی سهم کسب و کار خود از طریق پلتفرم آنلاین می باشد./ شرکت بیمه ICIC لومبارد همچنین از گزارشی با عنوان « تاثیر خرید دیجیتال بر بیمه عمر و بیمه خودرو » رونمایی کرده که این گزارش نتیجه مطالعات مشترک انجام گرفته توسط ICIC Lombard و Google است.

به گزارش ریسک نیوزICIC لومبارد که یک شرکت بیمه هندی پیشرو در بخش خصوصی است که به دنبال افزایش 10 درصدی سهم کسب و کار خود از طریق پلتفرم آنلاین می باشد.

در حال حاضر کمتر از 5 درصد از سهم کسب و کار این شرکت از طریق پلتفرم آنلاین انجام می شود و این بیمه گر قصد دارد تا سال 2020 این سهم را تا 10 درصد افزایش دهد.

برای این منظور، بزرگترین شرکت خصوصی بیمه غیرعمر در هند بر بیمه سلامت و خودرو  متمرکز شده و به ترتیب 22 و 45 درصد از حق بیمه کلی خود را به این دو اختصاص داده است.

سانجاری داتا، مدیرعامل شرکت بیمه ICIC لومبارد ، می گوید: « فروش آنلاین صاحب کمتر از 5 درصد از کل کسب  و کار ما در این حوزه بوده و ما قصد داریم تا سال 2020، این رقم را تا 8-10 درصد افزایش دهیم. بنابراین بر بخش هایی مانند بیمه درمانی و موتور متمرکز شده ایم. این دو نوع بیمه در حال حاضر 22 تا 45 درصد از کل کسب و کار ما را تشکیل می دهند. »

مدیرعامل شرکت بیمه ICIC لومبارد همچنین از گزارشی با عنوان « تاثیر خرید دیجیتال بر بیمه عمر و بیمه موتور» رونمایی کرد. این گزارش نتیجه مطالعات مشترک انجام گرفته توسط ICIC Lombard و Google است.

وی هم چنین در گفت و گو با PTI، اعلام کرد که این شرکت بیمه قصد دارد در سال مالی جاری، برای افزایش 10 درصدی حق بیمه بخش سلامت اقدام کند.

به گفته  وی «هزینه حق بیمه در بخش سلامت در سال مالی جاری به چیزی در حدود 8 تا 10 درصد خواهد رسید. با این حال، فکر می کنم قیمت سایر بخش ها پایدار بمانند و تغییر نکنند.»

 داتا با بیان اینکه تمرکز این شرکت مالی در سال جاری بر خرده فروشی هاست.در این باره گفت: « تمرکز شرکت بیمه ما در طول سال مالی جاری هم بر شرکت های عمده و هم شرکت های خرده فروشی است. اما شرکت های خرده فروشی اولویت بیشتری دارند.»

وی با اشاره اینکه شرکت گروه ICIC قصد دارد فروش محصولات بیمه را به پلتفرم آنلاین خود بیاورد ، گفت : «ما محصولات بیمه بخش مسکن که محصول بزرگی هست را به صورت آنلاین عرضه خواهیم کرد و دیگر به صورت آفلاین آن را مدیریت نمی کنیم. ما قصد داریم از این طریق پلتفرم آنلاین خود را معرفی کنیم.»

بر اساس این گزارش این شرکت هندی در حال کار بر روی مشارکت در بیمه هسته ای است و سعی دارد برای مخاطرات مالی ناشی از یک حادثه در نیروگاه های اتمی برنامه ریزی کند.

به گفته مدیرعامل شرکت بیمه ICIC لومبارد این شرکت در حال حاضر بر روی برنامه های بیمه نیروگاه های هسته ای فعالیت دارد و برای متعهد شدن به نیروگاه ها به شدت مشغول است

وی هم چنین درباره گزارش مذکور افزود: « یافته ها حاکی از آن است که ابزارها و رسانه های آنلاین نقش بسیار حیاتی در خرید محصولات بیمه غیر عمر ایفا می کنند.»

 

تهیه و تنظیم : واحد ترجمه پایگاه خبری ریسک نیوز

منبع : http://economictimes.indiatimes.com/wealth/insurance/news/icici-lombard-to-increase-business-via-online-platform/articleshow/47193315.cms
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  ×  1  =