افتتاح ساختمان جدید بیمۀ‌کوثر کرمان

ساختمان جدید شرکت بیمۀ‌کوثر در راستای تسریع و تسهیل در ارایۀ خدمات‌رسانی به آحاد جامعه افتتاح شد.

به گزارش ریسک نیوز،روابط‌عمومی شرکت بیمۀ‌کوثر ؛ این ساختمان با حضور آیت‌الله سیدیحیی جعفری نمایندۀ ولی‌فقیه در استان و عبدالرسول عطائی مدیرعامل بیمۀ‌کوثر واقع در سه راه هوانیروز، بلوار جمهوری اسلامی افتتاح شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در آیین افتتاح ساختمان جدید بیمۀکوثر اظهارداشت: نیروهای‌مسلح کشورمان در جنگ تحمیلی ایران به همت بسیج مردمی کاری شگفت‌ انجام دادند و به جرأت می‌توان گفت اگر جنگ هشت‌ساله در کشوری غیر از جمهوری‌اسلامی ایران و رهبری غیر از امام‌خمینی‌(ره) به‌وقوع می‌پیوست، قطعاً این کشور به اشغال دشمنان درمی‌آمد.

آیت‌الله سیدیحیی جعفری افزود: با تلاش نیروهای‌مسلح و خانواده شهدا به مرحله‌ای رسیدیم که قدرت اول منطقه به‌لحاظ نظامی هستیم و نگرانی از حرف‌های بیهوده دشمنان نداریم. ارتش، سپاه، بسیج و مردم ایران آماده هستند، باور نمی‌کنیم که کشوری بخواهد علیه ما وارد جنگ نظامی شود، به لطف الهی و برکت قرآن به مرتبه‌ای بالا از قدرت نظامی رسیده‌ایم.

وی گفت: ما طبق دستورات دین عمل می‌کنیم و حمله‌کننده به هیچ کشوری نبوده و نیستیم، اما در دفاع از کشورمان جانانه و با تمام قوا می‌ایستیم. موفقیت‌های ارتش و سپاه در ساخت موشک‌های دوربرد و افزایش قدرت نظامی ایران، موجب شادمانی همه ملت ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان بیان‌کرد: دشمن بعد از جنگ تحمیلی، توطئه‌های خود را در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی اجرا کرد و به اعتقاد من رسیدگی به موضوع فرهنگ از همه موارد واجب‌تر و مهمتر است. زمانی که مشکلات و معضلات فرهنگ یک جامعه رفع شود به‌همراه آن شاهد رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی خواهیم بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×  1  =