مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسماری برگزار شد

در ۳۱ اردیبهشت ماه

مجمع عمومی عادی سالانه بیمه آسماری در ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور ۷۶/۹۲% از صاحبان سهام برگزار شد و صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۹۳ به تصویب رسید.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از  روابط عمومی بیمه آسماری، مجمع عمومی بیمه آسماری با ریاست بهزاد ایثاری و حضور آیت کریمی مدیرعامل بیمه آسماری و آقایان سیامک صدر حسینی، حمید قصاب به عنوان ناظران، جواد گیوه چین مشاور حقوقی و آقای سید محمد جبلی به عنوان منشی جلسه برگزار شد.

گزارش هیأت مدیره به مجمع عمومی عادی سالانه نیز توسط آیت کریمی مدیرعامل شرکت نیز ارائه شد که طبق مصوبه مجمع عمومی عادی سالانه بیمه آسماری سود تحقق یافته سال مالی 93 به ازای هر سهم 324 ریال بوده که مبلغ 250 ریال میان سهامداران تقسیم شد.

لازم بذکر است که 25% درصد افزایش سرمایه در مجمع فوق العاده بیمه آسماری تصویب شد که در این راستا اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

انتخاب مؤسسه حسابرسی کاشفان به عنوان حسابرس قانونی و آقای جعفر عوض پور بازرس علی البدل برای سال مالی 94 از مصوبات این مجمع بود.

همچنین این مجمع روزنامه دنیای اقتصاد در سرزمین اصلی و روزنامه ی اقتصاد کیش در مناطق آزاد را به عنوان روزنامه های رسمی شرکت برگزید.

آیت کریمی، مدیرعامل بیمه آسماری در خصوص شبکه فروش گفت: یکی ازبرنامه های مهم در سال 94 ایجاد شعب جدید است که در حال حاضر شرکت با 76 نماینده فعال و 28 کارگزاری همکاری دارد که با توسعه فعالیت شعبات قبلی تعداد نمایندگان بیش از پیش افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: بازار آینده صنعت بیمه در کلیه بخش ها بخصوص بیمه های اشخاص از جمله بیمه های عمر و سرمایه گذاری ظرفیت داردکه گسترش بیمه های عمر یکی دیگر از اهداف ما هست. که با توجه به نیاز بازار محصولات جدید بیمه ای نیز ایجاد خواهیم کرد.

مدیرعامل بیمه آسماری در پایان گفت: آینده صنعت بیمه را در سرزمین اصلی و مناطق آزاد در تمامی رشته های بیمه چه در سطح کلان و خرد بسیار مثبت تصور می کنیم که امید است با تلاش هر چه بیشتر پرتفوی شرکت در سال 94 افزایش پیدا کند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

47  −    =  46