راه اندازی چابک ، تحولی در صنعت بیمه است

کیوسک منحصربه‌فرد خدمات بیمه‌ای شرکت بیمۀ‌کوثر

راه‌اندازی چابک، کیوسک منحصربه‌فرد خدمات بیمه‌ای شرکت بیمۀ‌کوثر، که با هدف صدور معرفی‌نامۀ بیمارستانی درشرکت بیمۀ‌کوثر طراحی و از دوسال پیش به بهره‌برداری رسیده است، تحولی در صنعت بیمه و نحوۀ خدمات‌رسانی به بیمه‌شدگان است.

به گزارش ریسک نیوز، از روابط‌عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های درمان شرکت بیمۀ‌کوثر؛ براساس وسعت مناطق و پراکندگی جمعیت، جانمایی کیوسک‌های خدمات بیمه‌ای در سراسر کشور انجام می‌شود.

جواد همایی از نصب هشت‌کیوسک خدمات بیمه‌ای در سراسر کشور در طول دوسال گذشته خبرداد و گفت: اکنون این کیوسک‌ها در ستاد مرکزی شرکت، بیمارستان ولی‌عصر ناجا و بیمارستان‌های شهید دکتر چمران و مدائن تهران، شهید صدوقی اصفهان، کوثر شیراز، اکباتان همدان و دانشگاه علوم پزشکی ساری نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی بیان‌کرد: باتوجه‌به اینکه فعالیت کیوسک‌ها در بستر وب انجام می‌شود، بیمه‌شده می‌تواند در تمام ساعات شبانه‌روز و ایام هفته، تمام مراحل تأیید برگۀ بستری، احراز هویت و صدور معرفی‌نامه را به‌صورت آنلاین و فقط ظرف چند دقیقه انجام داده و در این استان‌ها دیگر نیاز به مراجعۀ حضوری به شعب شرکت بیمه‌گر نیست.

مدیر بیمه‌های درمان با ذکر قابلیت افزوده شدن انواع خدمات دیگر بیمه‌ای بر روی چابک، تصریح‌کرد: درصورت انعقاد تفاهم‌‌نامه میان این شرکت و دیگر شرکت‌های بیمه‌ای، ارایۀ خدمات این کیوسک‌ها به بیمه‌شدگان سایر شرکت‌های بیمه نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  68  =  71