بانک مرکزی و دولت تعهدی نسبت به موسسه میزان ندارند

قائم مقام بانک مرکزی اعلام کرد که بانک مرکزی و دولت هیچ تعهدی نسبت به موسسه میزان ندارند.

به گزارش ریسک نیوز،اکبر کمیجانی در گفت‌و‌گو با اقتصادنیوز، با تاکید بر این که افراد برای کسب سود بیشتر به اخطارهای بانک مرکزی توجهی نداشته و در موسسه غیرمجاز میزان سپرده‌گذاری کرده‌اند، اظهار کرد:  بانک مرکزی و دو لت هیچ تعهدی نسبت به موسسه میزان ندارد.

قائم مقام بانک مرکزی افزود: از طریق نقدینگی و بازگشت اقساط مطالبات سپرده‌گذاران خرد این موسسه پرداخت خواهد شد و مابقی سپرده‌گذاران از طریق قانونی باید به دنبال حق و حقوق خود باشند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، اکبر کمیجانی افزود: تا زمانی که نقدینگی و بازگشت اقساط این موسسه کفاف مطالبات سپرده‌گذاران را داشته باشد می توان اصل سپرده مردم رابه آن‌ها پرداخت کرد، که این روش تنها برای سپرده‌گذاران کوچک در نظر گرفته شده است.

وی درباره سپرده‌گذران بزرگ و متوسط خاطرنشان کرد: مابقی سپرده‌گذاران که در زمره سپرده‌گذاران کوچک قرار نمی‌گیرند باید از طریق قانونی به دنبال حق و حقوق خود باشند.

قائم مقام بانک مرکزی در پاسخ به این سوال اقتصادنیوز که در این میان نقش بانک صادرات چگونه تعریف شده است،‌ خاطرنشان کرد: بانک صادرات تنها نقش عاملیت را بر عهده دارد و از منابع خود هیچ هزینه‌ای را صرف نخواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  66  =  73