دو شرکت بزرگ مشاوره ای در حوزه بیمه ادغام می شوند

برای خلق بیمه گر جهانی

دو شرکت بزرگ برای گسترش فعالیت های خود در صنعت بیمه توافق کردند.

به گزارش ریسک نیوز،از صنعت بیمه و به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، شرکت "ویلیس گروپ" یکی از بزرگترین کارگزاران بیمه و موسسه ای که خدمات مشاوره ای مالی ارائه می دهد و "تاور واستون" که یک شرکت بزرگ بین المللی است، اعلام کردند که با یکدیگر ادغام می شوند.

در این گزارش آمده است: با ادغام این دو شرکت به صورت کامل،‌ شرکتی با ارزش 18 میلیارد دلار تشکیل می شود و با نام "ویلیز تاور گروپ" فعالیت می کند. این شرکت حدود 39 هزار کارمند خواهد داشت و در بیش از 120 کشور حضوری فعال دارد. طبق این گزارش درآمد سالانه آن نیز بالغ بر 8.2 میلیارد دلار برآورد می شود.

در بیانیه این شرکت همچنین آمده است، با این ادغام شرکت بزرگی تشکیل می شود که در زمینه مشاوره جهانی، بیمه و ارائه راه حل های برای خدمت به مشتریان در خطوط تجاری جدید فعالیت می کند.

با این ادغام، گروه ویلیز حدود 50.1 درصد از سهام شرکت جدید را در اختیار خواهد شد و تاور واستون باقی سهام را تصاحب می کند. هئیت مدیره شرکت جدید نیز 6 عضو خواهد داشت که در آن مدیران هر دو شرکت حضور دارند.

تحت این قرارداد که به توافق هیئت مدیره هر دو شرکت رسیده است، سهامداران شرکت تاور واستون حدود 2.6490 سهم شرکت ویلیز را تصاحب می کنند که هر سهم حدود 4.87 دلار در بازار بورس ارزش دارد.

همچنین "جیمز مک کانن" رئیس کنونی ویلیز رئیس شرکت ترکیبی جدید خواهد بود و "جان هالی" رئیس و مدیر شرکت تاور واستون به عنوان مدیر اجرایی ویلیز تاور گروپ فعالیت می کند. در همین حال،‌"دومینیک کاسرلی" مدیر اجرایی کنونی شرکت ویلیز نیز در شرکت ترکیبی جدید سمت معاونت را عهده دار خواهد بود.

هالی درباره این ادغام گفت: این ترکیبی فوق العاده از دو شرکت بزرگ و رقیب بود که استراتژیهای مکمل، محصولات و خدمات مشاوره ای را در اولویت قرار می دهند. در همین حال، ‌امیدواریم که تغییر شرایط دموگرافی بر شرایط کنونی شرکت ها نیز تاثیر بسزایی بگذارد.

مدیر شرکت تاور واستون در ادامه افزود: ما همچنین انتظار داریم تا با این همکاری به درک بهتری از تاثیرگذاری برسیم و برای رسیدن به سودهی و سرمایه گذاری بیشتر نقش راه جدیدتری را ترسیم کنیم. ما بر این باوریم که همکاری استعدادها موفقیت ما را تضمین می کند و تمامی سهامداران در نهایت به مزایای این همکاری پی خواهند برد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

36  −  29  =