عرضه بیمه های جدید رازی به بازار

در حوزه بیمه های اشخاص طراحی شد

شرکت بیمه رازی در راستای ارائه خدمات بیمه بهتر بیمه نامه های جدیدی را در حوزه بیمه های اشخاص طراحی و عرضه کرده است.

به گزارش ریسک نیوز،فرشید بخشی  ، معاون بیمه های اشخاص شرکت بیمه رازی با اعلام خبر فوق افزود : یکی از شاخص های سنجش رفاه اجتماعی ، میزان توسعه بیمه های اشخاص در جامعه است . هرچقدر بیمه های زندگی و درمان رشد و توسعه بیشتری داشته باشد مردم از رفاه و آسایش بیشتری برخوردار هستند . همچنین بیمه در مفهوم واقعی به معنای مشارکت اجتماعی در یک مسئولیت اجتماعی است.  وقتی که یک فرد برای خانواده خود و یا افراد ذیربط یک پوشش بیمه ای می خرد ضمن ایجاد ثبات اقتصادی برای خود و زیر مجموعه ، مسئولیت اجتماعی مهمی را نیز بعهده می گیرد. می توان گفت خرید بیمه طلب خیر برای سایر افراد است بنظر بنده  بیمه گذاران بیمه های اشخاص بهترین خیرین برای خانواده و جامعه خود هستند . شاید برای بیمه گران سخت باشد که ببینند  خانواده ای بعلت  بیماری و یا حادثه سرپرست خانواده و تبعات آن  و نداشتن بیمه دچار پریشانی شود. ما در شرکت بیمه رازی آمادگی داریم تا با کمک مسئولین محترم ذیربط در دولت و سازمان ها ، کارفرمایان ، سرپرستان خانواده و حتی خیرین عزیز  و با دریافت حق بیمه اندک و ارائه پوشش های بیمه ای آرامش را به خانواده ها و مردم عزیز کشورمان تقدیم کنیم.

   وی در باره انواع  پوشش های بیمه ای که در حوزه بیمه های اشخاص بیمه رازی عرضه می گردد گفت: بیمه رازی اولین شرکت خصوصی است که به همت تعدادی از مدیران با سابقه صنعت بیمه راه اندازی شده است و اولین شرکت دارنده تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده  در ایران است که بعنوان یک شرکت مشتری مدار و درجهت ایفای مسئولیت حرفه ای و اجتماعی خود سعی داشته و دارد که طرح های نو و متناسب با نیاز های جامعه را ارائه نماید و در این راستا انواع پوشش های بیمه ای در رشته های درمان گروهی ، عمر و حوادث گروهی، بیمه های عمر و پس انداز و مسافرت خارج از کشور را در اقصی نقاط کشور از طریق شعب و شبکه فروش شرکت به هموطنان عزیزمان  عرضه می گردد.

      معاون بیمه های اشخاص بیمه رازی افزود شرکت بیمه رازی بدلیل ساختار سازمانی و  و همچنین اهداف و برنامه ها ، یک سازمان چابک محسوب می شود و سعی مدیریت و مدیران آن این بوده است که در حوزه های مختلف و از جمله بیمه های اشخاص طرح های جدید با توجه به نیازهای آحاد مردم ارائه نماید در بیمه های زندگی : بیمه بازنشستگی، بیمه عمر جامع طرح طلوع ، بیمه عمر مشترک طرح مهتاب ، بیمه سنوات خدمت کارکنان و… آخرین طرح هایی   هستند که درحال حاضر در دسترس هموطنان قراردارد که جزئیات طرح های مذکور و  سایر طرح های دردست اقدام ،  متعاقبا اعلام خواهد شد.

      بخشی در پایان یاد آور شد که شرکت بیمه رازی علاوه بر ارائه طرح های نو ، به منظور افزایش رضایت بیمه شدگان و ارتقا جایگاه خود در صنعت بیمه ،  اهداف  و برنامه های دیگری را در باره  تسریع و تسهیل در ارائه خدمات بویژه  در بیمه درمان گروهی  ،  تقویت شبکه فروش ، افزایش سهم بازار ، افزایش  سهم بیمه های زندگی در سبد پرتفوی شرکت  و بهبود نرم افزار های بیمه ای و… دارد که امیدواریم نتایج آن بزودی در دسترس مردم عزیز کشورمان قرارگیرد.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

37  −  33  =