پرداخت بیش از شش میلیارد ریال خسارت به زیان دیدگان حادثه واژگونی ۴۰۵

از سوی بیمه ایران انجام شد؛

بیمه ایران بابت واژگونی خودرو ۴۰۵ در کرج شش میلیارد و۷۹ میلیون و ۲۸۱ هزار ریال به زیان دیدگان این حادثه خسارت پرداخت کرد.

به گزارش ریسک نیوز،درپی واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 در بلوار شهید تهرانی مقدم کرج و کشته و مجروح شدن 8 نفر، پرونده خسارت این حادثه درشعبه استان البرزاین مجموعه تشکیل وخسارت وارده به زیان دیدگان پرداخت شد.

مدیر بیمه ایران استان البرز درخصوص مراحل رسیدگی به پرونده این خسارت گفت:ازآنجا که دراین حادثه پنج نفر فوت شده و سه نفر نیز به شدت مصدوم شده بودند ابتدا باید درمجامع قضایی شکایتی دراین خصوص تنظیم می شد.

علی اصغر اصلان بیگی ادامه داد: پس از طرح شکایت وراث وزیان دیدگان از مقصرو یا مقصران حادثه دادگاه باید صدور رای کند و بدنبال آن شرکت بیمه طبق بیمه نامه شخص ثالث  غرامت را دروجه ذینفعان پرداخت خواهد کرد که دراین مورد نیز اینگونه عمل شد.

رسیدگی به پرونده های جانی دردستگاه قضا به طور معمول زمان بر است مدیر بیمه ایران استان البرز درپاسخ به این سووال که بیمه ایران آیا طرح  و برنامه ای  برای کاهش زمان پرداخت این گونه خسارت ها به زیان دیدگان و ذینفعان دارد، اظهارداشت: بیمه ایران به عنوان تنها شرکت بیمه ای درخصوص پرونده های منجر به فوت قبل از صدوررای دادگاه با شرط توافق بین بیمه گر،اولیای دم ومقصر غرامت حادثه را پرداخت می کند اما درباره پرونده های جرحی باید حتما رای دادگاه صادرشود تا بتوانیم غرامت را پرداخت کنیم.

اصلان بیگی ادامه داد: البته بیمه ایران درپرونده های جرحی و برای تسویه حساب زیان دیدگانی که دربیمارستان ها بستری بوده 50 درصد از هزینه های پزشکی  را با هماهنگی دادگاه به صورت علی الحساب پرداخت می کند تا حادثه دیدگان با مشکلات کمتری مواجه شوند.

 واژگونی خودرو 405 دراستان البرزپنج کشته و سه مصدوم برجای گذاشت علت واژگونی این خودرو سرعت زیاد و عدم مهارت کافی راننده درکنترل آن عنوان شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×    =  21