بیمه آرمان ۴۰۰ میلیارد تومانی می شود

مدیرعامل بیمه آرمان در جلسه مجمع این شرکت اذعان داشت که سرمایه این شرکت به زودی به ۴۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید .

به گزارش ریسک نیوز،علی فتحعلی مدیر عامل بیمه آرمان در جلسه مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور بیش از 90درصد سهامداران برگزار شد از افزایش سرمایه قریب الوقوع این شرکت به 400 میلیارد تومان خبر داد .

وی به طرح های نوین بیمه ای این شرکت در بخش های ای تی ،کشاورزی و برگزاری جلسات در زمینه بیمه های تکافل با معاون نظارت بیمه مرکزی نیز اشاره کرد و افزود که شرکت در سال مالی گذشته بالغ بر 2 هزارو 967میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده که نسبت به سال ماقبل بیش از 90درصد رشد دارد .

فتحعلی به توانگری مالی سطح یک شرکت به عنوان یکی از آیتم های مهم ارزیابی شرکت های بیمه اشاره داشت و افزودکه بیمه آرمان در این خصوص از وضعیت قابل قبولی برخوردار است .
وی راه اندازی سیستم مکانیزه رسیدگی به شکایات مشتریان بصورت تلفنی، اینترنتی، پستی، صندوق و نیز از طریق اپراتور وهمچنین راه اندازی و ایجاد آرشیو سیستمی شکایات، همکاری با بیمه مرکزی در خصوص یکپارچه سازی سیستم رسیدگی به شکایات شرکتهای فعال در صنعت بیمه، تشکیل کمیته تخصصی رسیدگی به شکایات نمایندگان، شعب و بیمه گذاران و ثبت صورتجلسات مرتبط، اجرای طرح بازدید از شعب و برگزاری جلسات دورهای با نمایندگان هر استان را از جمله برنامه های سال جاری عنوان کرد .
وی همچنین اذعان داشت که پیش بینی میگردد که در سال جاری نسبت به ایجاد روابط بیمه ای با کشورهای افغانستان، عمان و ترکیه صورت پذیرد.

البته در این جلسه در خصوص استاندارد 28 حسابداری و آئین نامه 58 شورای عالی بیمه که همواره در مجامع همه شرکت ها از بندهای حسابرسی است نیز بحث شد . در این خصوص فتحعلی اذعان داشت که در جلسه مشترک مدیران عامل شرکت های بیمه با وزیر امور اقتصاد و دارایی این موضوع مورد بررسی قرارگرفت و مقرر شد که این مورد حل و فصل شود .البته مقدمی نمایده مقام ناظر نیز اذعان داشت که بیمه مرکزی رفع این مغایرت را در دست بررسی دارد .

نماینده بیمه مرکزی از تدوین دستور العمل وصول مطالبات که به تازگی برای بررسی بیشتر به سندیکا ارسال شده خبرداد و اذعان داشت که این دستورالعمل به زودی برای اجرا ابلاغ خواهدشد .

در پایان این جلسه با نظر نماینده بیمه مرکزی و نماینده سازمان بورس و با اکثریت آراء صورت های مالی مورد تائید قرار گرفت و مبلغ 195 ریال سود به ازای هر سهم برای تقسیم تصویب شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

70  −    =  67