گزارش سفر به جزیره آرزوهای بانک ملی

خیلی چیزها اولین بار توسط بانک ملی در کشور ایجاد شده و حالا هم برای اولین بار جزیره مجازی آرزوها مختص کودکان و با همراهی بزرگترها ایجاد شده تا آینده سازان و امیدان آینده این مرزو بوم بتوانند از خردسالی مدیریت کارهای خود را بطور واقعی آموزش ببینند تا وقتی وارد جامعه شدند یک مدیر موفق در عرصه های مختلف باشند.

     

مسافران با ساکنین چه فرقی دارند؟
همه مسافران عزیز جزیره می توانند از بازی ها، شهر قصه ها، صفحه بومیان جزیره و صندوقچه اطلاعات جزیره بازدید کرده و استفاده کنند. اما اجازه ورود به قصر طلایی آرزوها و تونل گنج فقط به ساکنین دارای حساب آرزو داده می شود.
راستی گشتن در جزیره برای مسافران در حد یک سرگرمی است ولی ساکنین با سرزدن به هر قسمت جزیره امتیاز می گیرند و درجه آنها بالاتر می رود.

می خوام فقط مسافر جزیره باشم!
سفر در جزیره ما بسیار آسان می باشد. کافیست خودتان را در این صفحه به ما معرفی کنید تا به عنوان مسافر اجازه ورود به جزیره ما را داشته باشید.
جزیره ما اجازه ورود به همه دوستان زیر 18 سال را می دهد، ولی در صورتی که محیط آن با روحیات شما سازگار نبود می توانید از بخش جوانان کانون جوانه های بانک استفاده نمائید.

می خواهم ساکن جزیره باشم!
اگر می خواهید جزء ساکنین جزیره بوده و از امتیازات جزیره (جوایز، مسابقات و رسیدن به آرزوها) بهره مند شوید باید با کمک والدین خود روی دکمه ی ساکن جدید کلیک کنید.
با کلیک روی این گزینه شما به صفحه ورودی درگاه بانک ملی هدایت می شوید و باید در آن صفحه گزینه ی کاربر جدید را انتخاب و اطلاعاتتان را تکمیل کنید.

ساکن جزیره هستم!
اگر قبلا ساکن شده اید روی گزینه ورود ساکنین کلیک کنید و در صفحه درگاه بانک ملی شناسه و رمز عبور خود را وارد کنید.
دوستان خوب توجه کنید برای اینکه جزء ساکنین برتر جزیره ما باشید باید با مراجعه به یکی از شعب ما یک حساب آرزو باز کرده و شماره حساب خود را به شهرداران جزیره بدهید تا اسم شما جزء ساکنین برتر جزیره ثبت شده و امتیازات ویژه به شما تعلق بگیرد.
و میان جزیره آرزوها منتظر شما هستند.

حساب آرزو چیه؟
دوست دارید دوچرخه و لپ تاپ بخرید؟ ایکس باکس و پلی استیشن جدید آمده، دوست دارید آن را داشته باشید ولی پدر و مادر نگران آینده شما هستند و نمی توانند پولی را که برای آینده شماست صرف خرید آنها کنند، ما راه حلی برای شما داریم.
داشتن یک حساب پس انداز برای هرکسی لازم است. ما یک حساب جدید برای شما درست کردیم که شما با باز کردن حساب علاوه بر اینکه می توانید پولهایتان را جمع کنید، به این کار شما جایزه داده می شود و از همه مهمتر بدون اینکه پولتون خرج بشه و پدر و مادرها نگران آینده شما بشوند، کمکتون می کنیم تا به آرزوهایتان برسید.

سفر خوشی را برای شما آرزومندیم.

گزارش از آزاده محسنی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

18  −    =  17