روند تغییر نام بانک «تات» به «آینده» در کلیه شعب در حال انجام است

مدیر روابط عمومی بانک تات اعلام کرد:

مدیر روابط عمومی بانک تات با بیان این‌که اطلاع رسانی تغییر نام بانک تات به بانک آینده در کلیه شعب در حال انجام است، اما برای تغییر تابلو و تغییر لوگوی بانک باید کارهای کارشناسی انجام شود.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا ترابیان اظهار کرد: برای آرم جدید بانک آینده لازم است تا بررسی‌های کارشناسی جهت انتخاب لوگو و فونت آن با حضور نمایندگانی از موسسه مالی واعتباری صالحین و آتی انجام شود تا هزینه اضافه به سهامداران بانک تحمیل نشود.

وی تصریح کرد که ما تابع تصمیم شورای پول واعتبار و قانون هستیم و مقاومتی هم در این زمینه برای تغییر تابلو نداشته و نداریم اما این که بخواهیم به سرعت تابلوها را تغییر بدهیم عملی نیست.

مدیر روابط عمومی بانک تات خاطرنشان کرد که ضمن تغییر تابلو باید سربرگ‌ها و حتی دسته چک های بانک تات نیز به بانک آینده تغییر کند که این روند ممکن است چند ماهی به طول انجامد.

ترابیان به 70 شعبه بانک تات در کشور اشاره کرد وگفت: شاید دلیل این‌که موسسه صالحین و آتی به سرعت بنری با عنوان بانک آینده بر روی شعب خود نصب کرده‌اند کار ساده‌ای باشد اما تغییر 70 تابلو که هر کدام حدود 30 الی 40 میلیون هزینه برده است کار آسانی نیست و ما باید پول و هزینه کشور را و همچنین 11 هزار سهامدار بانک تات را در نظر داشته باشیم.

به گزارش ایسنا،‌ این سخنان مدیر روابط عمومی بانک تات در پاسخ به خبرهای برخی خبرگزاری‌هاست مبنی بر مقاومت بانک تات در مقابل تغییر تابلو و عنوان شعب این بانک. در این خبرها از قول معاون نظارتی بانک مرکزی نیز مطرح شده که اگر بانک تات تابلو سردر شعب خود را تغییر ندهد، از این مجموعه کنار گذاشته خواهد شد.

گفتنی است؛ درویشی نیز دو روز پیش- 5 تیرماه- پس از تصویب ادغام بانک تات و موسسات آتی و صالحین اعلام کرده بود که تا عصر همان روز این موسسات فرصت دارند تا سردر خود را به نام «‌بانک آینده» تغییر دهند در غیر اینصورت مجوز آنها لغو خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  +  1  =