بیمه نوین خسارت ۳۵ میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریالی را پرداخت کرد

با حضور معاون فنی، معاون مالی و اداری و سرپرست بیمه های آتش سوزی بیمه نوین، چک تسویه خسارت ۳۵.۶۹۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیارد ریالی شرکت سراج نور توس به مدیرمالی و اداری این شرکت تحویل داده شد.

به گزارش ریسک نیوز،، احمدرضا جرگویی، معاونت فنی شرکت بیمه نوین ضمن تحویل چک تسویه کامل خسارت آتش سوزی به نماینده شرکت سراج نور توس خاطر نشان کرد: رضایت بیمه گذاران با پرداخت خسارت در اسرع وقت و حفظ حقوق آنها در زمان وقوع خسارت اولین اصل ما در عملیات بیمه گری است. حمایت از بیمه گذار بدون شک منجر به توسعه فرهنگ بیمه و افزایش اعتماد عمومی به این صنعت خواهد بود.

در این جلسه عبداله آمار؛ مدیرمالی و اداری شرکت سراج نور توس نیز ضمن تشکر از مجموعه بیمه نوین در پیگیری پرونده و پرداخت خسارت وارده به این شرکت گفت: حسن نیّت، دقت، سرعت عمل و برخورد مناسب مدیران و کارشناسان بیمه نوین در بررسی پرونده خسارت و پرداخت آن، نگرش مجموعه ما را نسبت به شرکت های بیمه در پرداخت خسارت تغییر داد.

وی با اشاره به روند بررسی این پرونده افزود:  این نخستین بار بود که چنین اتفاقی برای مجموعه ما رخ داد و با توجه به نگاه رایج در جامعه درباره شرکت های بیمه و پرداخت خسارت از سوی آنها در ابتدا بسیار نگران خسارت وارده و نحوه رسیدگی به پرونده خود از سوی شرکت بیمه بودیم، اما این حادثه به ما ثابت کرد اعتماد متقابل بین بیمه گر و بیمه گذار مهمترین نکته در طی شدن روند پرونده های خسارت است.

نماینده شرکت سراج نور توس درخصوص مبلغ خسارت خاطر نشان کرد: با توجه به بیمه نامه ای که داشتیم از مبلغ دریافتی و بیمه گر خود بسیار راضی هستیم. امیدواریم از این پس بیمه گذار خوبی برای شرکت بیمه نوین باشیم.

در پی حادثه آتش سوزی در واحد صنعتی – تولیدی سراج نور توس، ساختمان، ماشین آلات و موجودی شرکت اعم از مواد اولیه و محصول مورد خسارت سنگینی واقع شد که به دنبال وقوع این حادثه با توجه به رعایت اصل مشتری مداری و پایبندی به تعهدات، شرکت بیمه نوین با هدف به حداقل رساندن زیان و مشکلات این حادثه برای بیمه گذار خود در مراحل بررسی پرونده طی دو نوبت مبالغی را به صورت علی الحساب پرداخت کرد و با نهایی شدن ارزیابی کارشناسان پرونده، خسارت کل بیمه گذار به مبلغ 35.692.000.000 تسویه نهایی و پرداخت شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×  2  =