قیمت سکه در بازار آتی افت کرد

علی رغم ثبات قیمت سکه در بازار نقدی، بازار آتی این محصول با افت قیمت مواجه شد و در محدوده ۹۲۰ هزار تومان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، تغییر نکردن قیمت سکه در بازار آزاد موجب افت نسبی قیمت سکه در قرار دادهای آتی این محصول شد؛ به طوری که قیمت سکه آتی که در ابتدای هفته در سطح 930 هزار تومان معامله می شد، در انتهای هفته تا سطح 920 هزار تومان افت کرد.

 

بر این اساس در هفته گذشته قیمت آتی سکه در محدوده 920 هزار تومان نوسان کرد؛ به طوری که سکه سررسید شهریور به 920 هزار تومان رسید و سکه تحویل آبان در محدوده 919 هزار تومان باقی ماند. همچنین قرارداد تحویل دی ماه با کاهش مواجه شد و تا سطح 920 هزار تومان عقب نشنی کرد؛ در این میان سکه تحویل اسفند ماه بدون تغییر نسبت به ابتدای هفته در محدوده 929 هزار تومان معامله شد.

 

به گزارش ایسنا، بعد از حصول توافق هسته‌ای، بازار آتی سکه تحت تاثیر بازار نقدی با رشد قیمت‌ها و افزایش تقاضا مواجه شد و برخلاف انتظار صعودی شد اما کاهش قیمت جهانی طلا روند حرکتی قیمت این محصول را تحت تاثیر داد و آن را تا سطح 800 هزار تومان کاهش داد.

 

با افزایش مجدد قیمت جهانی اونس طلا، حرکت صعودی این بازار آغاز و توجه سرمایه‌گذاران به این محصول جلب شد تا جایی که قیمت قراردادهای آتی سکه طلا به بالای 900 هزار تومان رسید و اکنون نیز در همین سطح در رفت و آمد است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  ×    =  81