زنان برتر صنعت بیمه جهان معرفی می شوند

از سوی وب سایت "بیزینس اینشورنس"

وب سایت “بیزینس اینشورنس” در نظر دارد تا زنان برتر و فعال صنعت بیمه در جهان را معرفی کند.

به گزارش ریسک نیوزاز  صنعت بیمه به نقل از  وب  بیزینس اینشورنس آمده است که این سایت برای شناسایی و معرفی زنان برتر و فعال صنعت بیمه بررسی دقیقی را آغاز کرده است. به همین منظور در برنامه ای جامع، فعالیت زنان فعال در این صنعت در سراسر جهان از سال 2006 میلادی بررسی می شود.

طبق این گزارش، در این فرآیند نحوه عملکرد زنان در مدیریت ریسک و مزایایی به دست آمده، بررسی می شود. وب سایت بیزینس اینشورنس، همچنین از فعالان در این صنعت خواسته است تا زنان کارآمد در این حوزه را برای کاندیداتوری به منظور معرفی برترین زن صنعت بیمه جهان معرفی کنند.

در این گزارش آمده است که اسامی نامزدهای برتر در هفتم ماه دسامبر در هفتمین نسخه ماهنامه بیزینس اینشورنس اعلام می شود. همچنین در مراسمی که به مناسبت دهمین سالگرد معرفی "زنان برتر" در نیویورک برگزار می شود، از نفرات برتر قدردانی و تقدیر می شود.

بیزینس اینشورنس در حال حاضر چند نامزد را معرفی کرده است که از میان آنان می توان به "کاریی بار" از شرکت "آی اس او"، "سوزان بنچر دیاگل" از شرکت "هارتفورد"، "ویکتوریا داویسون" و "والری دل مل" از شرکت مالی "مارش"و "ماری فورست" از "مونیخ ری" یکی از بزرگترین شرکت های بیمه اتکایی جهان اشاره کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

45  −  39  =