بیمه سرمد به مشتریانش مشاوره می‌دهد

مدیرعامل بیمه سرمد گفت: توجه به مشتری و پاسخگویی به نیازهای او از اهداف اصلی بیمه سرمد است که همواره مورد توجه مدیران و کارشناسان این شرکت قرار دارد و می‌تواند تمایز رقابتی را برای این شرکت در بازار بیمه کشور به ارمغان آورد.

به گزارش ریسک نیوز،علیرضا هادی در جلسه هم‌اندیشی بیمه سرمد و گروه انرژی سپهر به کسب رتبه یک توانگری مالی با نسبت 464 درصدی با تایید بیمه مرکزی در سال 1393 اشاره کرد و گفت: کسب این موفقیت در حالی برای دومین سال متوالی توسط بیمه سرمد به دست آمده است که شرکت های بیمه با نسبت بالاتر از 100 درصد در این جایگاه قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: آیین نامه توانگری مالی شرکت های بیمه، توانایی بیمه گران را در پذیرش ریسک محاسبه و مورد ارزیابی قرار می‌دهد که بیمه سرمد در میان همه شرکت‌های بیمه فعال در سرزمین اصلی به لحاظ نسبت درصد کسب شده در جایگاه نخست قرار دارد.

مدیر عامل بیمه سرمد در ادامه سخنان خود به پرداخت دو خسارت بزرگ در سال های 93 و 94 اشاره کرد و گفت: پرداخت خسارت 20 میلیارد ریالی به نیروگاه منتظر قائم در سال 93 و پرداخت خسارت 37 میلیارد ریالی به ریسندگی تابناز اصفهان در سال 94 ظرف کمتر از یک ماه، نشان دهنده توجه ویژه به مشتریان از مرحله صدور بیمه نامه تا اعلام، ارزیابی و پرداخت خسارت است.

هادی همچنین بیمه سرمد را شرکت بیمه‌ای دانست که پیش از آن که برای مشتریان یک بیمه‌گر باشد، مانند یک مشاور عمل می‌کند و ادامه داد: این شرکت به دنبال جلب اعتماد بیمه‌گذاران است و در جهت تحقق این هدف از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  +  4  =