مزیت های منحصر به فرد نرم افزار CRM برای کسب و کارها / 12 نمودار دیدنی در مورد CRM

کسب و کارهایی که تمرکزشان بر روی افزایش ارتباط با مشتری و رضایت مشتری بوده است، اولویت آن ها نرم افزار CRM بوده است. رشد در صنعت cRM نشان دهنده افزایش سرعت استفاده از این نرم افزار می باشد. در سال ۲۰۰۸ پیش بینی شد که سود به دست آمده از نرم افزار cRM تا سال ۲۰۱۶ به ۱۸ میلیارد دلار خواهد رسید.

12 نمودار دیدنی در مورد CRM

نتیجه کسب و کار هوشمندانه مشتری را در ابتدا قرار می دهد. با استفاده از داده های مشتری، آنها قادر به دریافت مطالب مرتبط و هدفمند می باشند که باعث ارزش گذاری بیشتر به تجربه مشتری می باشد و بدون نرم افزار CRM شما به سختی می توانید این کار را انجام دهید.

 

 

منبع : نرم افزار CRM دیدار

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

35  +    =  43