رتبه اول آموزشی “فیر” به بیمه گران ایرانی رسید

درخشش ایرانی ها در چهارمین کنفرانس "فیر"

غلامرضا شایسته فر و ملیکا فیروزی از شرکت بیمه البرز برنده رتبه اول آموزشی “فیر” به دلیل انجام مطالعه موردی در خصوص مدل های نظارت فنی بر شرکتهای بیمه ایرانی بر اساس مدل توانگری شدند.

به گزارش خبرنگار ریسک نیوز،از روز دوشنبه، بیست و چهارمین کنفرانس فدراسیون اتحادیه بیمه گران آسیا و آفریقا (فیر) در مصر در حال برگزاری است به طوریکه فدراسیون بیمه مصر با همکاری این فدراسیون، کنفرانس را برگزار می کنند.

گفتنی است این اجلاس درحالی با حضور هزار شرکت کننده از 50 کشور آفریقایی و آسیایی برگزار می شود که طی روزهای گذشته اخبار گوناگونی از عدم صدور روادید برای چندین تن از مدیران عامل ایرانی از سوی کشور مصر منتشر شد.

البته باید گفت ،این اقدام کشور مصر با واکنش مصطفی کیایی، مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین، روبرو شد به طوریکه با ارسال  نامه ای به "عادل منیر"،دبیر کل این اتحادیه مراتب اعتراض خود را اعلام کرد .

کیایی در نامه مذکور تاکید کرده که  هدف برگزاری کنفرانس "فیر" گسترش همکاری روابط بیمه‌ای کشورهای عضو آن بوده و روابط تجاری شرکت‌ها باید بدور از سیاست دنبال شود .

به گزارش ریسک نیوز، اما اخبار رسیده حاکی از درخشش ایرانی هاست ، به طوریکه غلامرضا شایسته فر و ملیکا فیروزی از شرکت بیمه البرز برنده رتبه اول آموزشی "فیر" به دلیل انجام مطالعه موردی در خصوص مدل های نظارت فنی بر شرکتهای بیمه ایرانی بر اساس مدل توانگری شدند.

این گزارش می افزاید ، جایزه کسب این رتبه گذراندن دوره اموزشی در اکادمی بیمه هند می باشدـ

گفتنی است ، محمد آسوده، مدیر عامل و محمد میهن یار عضو هیات مدیره و معاون اتکایی شرکت اتکایی ایرانیان ، تنها بیمه گرانی هستند که از کشور ایران در چهارمین کنفرانس فدراسیون اتحادیه بیمه گران آسیا و آفریقا (فیر) شرکت کردند.

فدراسیون شرکت های بیمه گر و بیمه اتکایی آفریقا و آسیا در سپتامبر سال 1964 با هدف تقویت به اشتراک گذاری دانش و تجربه و تحکیم روابط تجاری و تشویق همکاری شرکت های بیمه گر و بیمه اتکایی در آفریقا و آسیا تاسیس شد. غیر از شرکت های یاد شده، دانشگاه ها و نهادهای علاقمند نیز می توانند در این فدراسیون عضو باشند، در حال حاضر این فدراسیون 250 عضو از 53 کشور دارد.

فدراسیون شرکت های بیمه گر و بیمه اتکایی آفریقا و آسیا، در ابعاد مختلف در حال فعالیت است و یک کمیسیون آموزشی تاسیس کرده که ماموریت آن ارتقاء کیفیت منابع انسانی و رسیدن به سطح دانش و مهارت در بازارهای توسعه یافته است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  8  =  1