نحوه ثبت در خواست اعتراض بیمه شدگان به سوابق بیمه‌ای

مدیر کل حساب‌های انفرادی تأمین اجتماعی تشریح کرد:

مدیر کل نامنویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی، نحوه ثبت درخواست اعتراض بیمه شدگان به سوابق بیمه‌ای را تشریح کرد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از  روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سعید حسینی گفت: از آنجایی که ارائه برخی از خدمات این سازمان به بیمه شدگان مشروط به داشتن زمان مشخصی از پرداخت حق بیمه (سابقه) است، لذا بیمه شدگان می‌بایست سوابق خود را از طریق سامانه سوابق در پایگاه اطلاع رسانی سازمان تأمین اجتماعیبه نشانی از  www. tamin. irو یا لینک مستقیم http: //savabegh. tamin. ir  بررسی  میکند.

وی افزود: در صورتی که سوابق بیمه شدگان به طور کامل درج نشده و یا ناقص باشد از طریق لینک اعتراض سابقه موجود در صفحه اصلی به سامانه مربوطه (اعتراض به سوابق حق بیمه) وارد و با استفاده از راهنمای موجود نسبت به ثبت درخواست اعتراض خود اقدام کنند.

حسینی اظهار داشت: اعتراض‌های بیمه شدگان از طریق سامانه مذکور به شعب مربوطه ارسال و در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و پاسخ مقتضی به آن‌ها ارائه می‌شود و بدین ترتیب بیمه شدگان می‌توانند از این طریق تمامی سوابق خود را در این سامانه بررسی و مشاهده کنند.

مدیر کل نامنویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: مشاهده سوابق و ثبت اعتراض در صورت مغایرت‌های احتمالی در سوابق، در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و ارتقای سطح کیفی خدمات انجام شده است.

گفتنی است، در صورتی که تمامی سوابق بیمه شدگان در این سامانه وجود داشته باشد تا زمان ارائه خدمات، بیمه شدگان نیازی به جمع آوری سوابق نداشته و در زمان ارائه خدمات، با توجه به ارتباط الکترونیکی میان شعب، اقدامات لازم انجام می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
2 نظرات
  1. احمد سعادت فراز می گوید

    با سلام .اینجانب تغییر فامیل داشته ام در سوابقم از تاریخ 1371/06 لغایت 1373/02/13 در شبکه خمینی شهر وهمچنین در سوابقم ماه خرداد 1374وشهریور 75ومهر 76وتیر ومرداد 1386 بیمه برایم رد نشده است لطفا بررسی و موارد فوق را به سوابقم اضافه کنید .

    با تشکر
    فامیل قبلی یخچالیان بوده

  2. احمد سعادت فراز می گوید

    با سلام اینجانب احمد سعادت فراز (یخچالیان) تغییر فامیل داشته ام در سوابقم از تاریخ
    1371/06تا 1373/02/13 در شبکه خمینی شهر مشغول به خدمت بو ده ام در سوابقم نیامده وهمچنین در سوابق قبلی ام ماههای خرداد 74 وشهریور75.مهر 76وتیر و مرداد 86 نیامده لطفا بررسی و سوابق فوق را جزو سوابقم اضافه نمایید با کمال تشکر

ارسال نظر

88  −    =  79