مجوز برگزاری مجمع موسسین شرکت بیمه تجارت نو صادر شد/ سی امین شرکت بیمه ای در آستانه ورود به بازار

از سوی بیمه مرکزی

بیمه مرکزی مجوز برگزاری مجمع موسسین شرکت بیمه تجارت نو را صادر کرد، بر این اساس این مجمع در تاریخ ۱۲ آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش ریسک نیوز،مهدی سامری ، مدیر اجرایی بیمه تجارت نو از صدور مجوز برگزاری مجمع موسسین شرکت بیمه تجارت از سوی بیمه مرکزی خبر داد.

بنابر اعلام مدیر اجرایی شرکت بیمه تجارت نو این مجمع در تاریخ 12 آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش ریسک نیوز پیش ازین نیز پذیره نویسی بیمه تجارت نو انجام شد به طوریکه  رئیس اداره نظارت بازار فرابورس ایران از استقبال کم‌نظیر معامله‌گران برای پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار شرکت در شرف تأسیس بیمه تجارت‌ نو خبر داد.

در اولین روز پذیره‌نویسی، از یک میلیارد و 750 میلیون ورقه سهام در دست انتشار بیمه تجارت‌نو، بیش از 98 درصد معادل یک میلیارد و 726 میلیون و 335 هزار و 876 ورقه به ارزش 863 میلیارد و 167 میلیون و 938 هزار ریال فروخته شد.

بر این اساس رئیس اداره نظارت بازار فرابورس ایران در این خصوص تصریح کرد: البته ارزش اسمی هر سهم بیمه تجارت‌نو معادل یک هزار ریال است که 50 درصد مبلغ سهام تعهد شده توسط پذیره نویسان به صورت نقدی در زمان پذیره‌نویسی پرداخت می‌شود و مابقی ارزش اسمی هر سهمدر تعهد پذیره نویسان خواهد بود که حداکثر ظرف مدت 2 سال از تاریخ ثبت شرکت و بر اساس اعلام آتی شرکت وصول خواهد شد.

این گزارش می افزاید، با توجه به اینکه بیمه مرکزی مجوز برگزاری مجمع موسسین شرکت بیمه تجارت را صادر کرد ، انتظار صنعت بیمه برای ورود جدیدترین شرکت بیمه به عرصه بیمه گری به پایان می رسد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×  2  =