دستگیری باند کلاهبردار تصادف ساختگی در شوش

دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت:با هوشیاری پلیس راهور این شهرستان اعضای یک باند که با صحنه سازی و تصادف ساختگی کلاهبرداری می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ریسک نیوز،مصطفی نظری  در گفتگوی اختصاصی با  ایرنا افزود:این باند سه نفره به اسامی ( م – ز ) ، (ج – ر) و ( م- د ) اهل نورآباد ممسنی در استان فارس می باشند که با تهیه یکدستگاه موتورسیکلت با صحنه سازی از شرکت های بیمه خسارت دریافت می کردند.

وی با تشریح ترفند این افراد برای کلاهبرداری از شرکتهای بیمه اظهار کرد:افراد کلاهبردار اعضای بدن از جمله دست و عضلات صورت یکی از نفرات باند را بی حس کرده و سپس اقدام به شکستن آن می نمودند و فرد مصدوم را برای ایجاد صحنه ساختگی تصادف در معابر شهری رها می کردند.

دادستان شوش با بیان اینکه اعضای این باند با ایجاد تصادف ساختگی با خودروها و موتور‌سیکلت‌های عبوری به هدف خود می رسیدند افزود:پس از وقوع تصادف صوری دو نفر از اعضای باند با حضور در محل حادثه ضمن تماس با پلیس و اورژانس 115 مصدوم را به بیمارستان منتقل کرده و پس از صدور حکم قضایی از سوی دادگاه از شرکت های بیمه دیه دریافت می کردند.

وی با بیان اینکه با استفاده از توانمندی پلیس و اقدامات فنی، متهمان شناسایی و دستگیر شدند، افزود:متهمان در بازجویی به صحنه سازی و ایجاد تصادف ساختگی برای کلاهبرداری از شرکت های بیمه و افراد اعتراف کردند.
دادستان شوش گفت: متهمان با قرار صادره راهی زندان شدند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  2  =  1