۱۳۵ مقاله به همایش بیمه و توسعه ارایه شد/ مهلت ارسال مقالات داخلی خاتمه یافت

با وصول ۱۳۵ مقاله تخصصی توسط دبیرخانه علمی همایش بیمه و توسعه، این دبیرخانه از استقبال ارائه دهندگان مقالات و همچنین تعیین سخنرانان خارجی این همایش خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از کارگروه اطلاع رسانی همایش بیمه و توسعه، مهلت ارسال مقالات داخلی مطابق زمانبندی اعلام شده خاتمه یافته است و فرصت وصول مقالات خارجی همچنان ادامه دارد.

بر پایه این گزارش مطابق تصمیمات اتخاذ شده در سومین نشست کمیته اجرایی همایش بیمه و توسعه، با پیش بینی حضور هیاتها و میهمانان خارجی از چندین کشور مختلف، هرگونه برنامه ریزی برای برگزاری میزگرد فرصت های سرمایه گذاری بیمه و مذاکرات دو یا چند جانبه در حاشیه این همایش نیز توسط سندیکای بیمه گران ایران صورت خواهد گرفت.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: به منظور پوشش گسترده رسانه ای این رویداد مهم علاوه بر خبرنگاران داخلی از رسانه های خارجی متقاضی شرکت و حضور در این همایش بین المللی نیز مطابق ضوابط اداره کل مطبوعات خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت به عمل خواهد آمد.

گفتنی است علاقه مندان می توانند جهت کسب هر گونه اطلاعات پیرامون بیست و دومین همایش ملی و هشتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه به وب سایت همایش به آدرس http://seminar.irc.ac.ir/ مراجعه نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

95  −  89  =