اخطار نهایی به پدیده شاندیز

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی آخرین اخطار را به شرکت پدیده شاندیزابلاغ کرد.

به گزارش ریسک نیوز،حجت الاسلام و المسلمین مظفری، درباره آخرین وضع رسیدگی به پرونده پدیده شاندیز گفت: با توجه به وعده های مکرری که مدیران پدیده شاندیز داده اند و با وجود فرصت های مختلف، این وعده ها هنوز عملی نشده است لذا دادستانی اخطار نهایی را برای اقدام جدی به «پدیده» داده است که اگر در فرصت نهایی حق و حقوق مردم را پرداخت کرد که چه بهتر اما اگر پرداخت نکرد، برخورد قضایی جدی با مدیران پدیده انجام می شود.

او با بیان این که مردم مراجعات بسیار زیادی داشته اند و حوصله مردم در این موضوع به سر رسیده است، گفت: بیشتر از این نمی توانیم در مقابل خواسته های مردم صبر کنیم. وی تصریح کرد: اگر مدیران پدیده نخواهند همکاری لازم را داشته باشند و به اخطار قانونی ستاد و دادستانی ترتیب اثر ندهند و برای الزام به ایفای تعهد اقدام جدی انجام ندهند، با آن ها برخورد قانونی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری گفت: مردم تاکنون از طریق حضوری، مکاتبه و تلفن به مسئولان و دستگاه های مختلف خواسته های خود را مطرح کرده اند تا هم با متخلفان برخورد جدی انجام شود و هم این که حق و حقوق شان پرداخت شود.

از دی ماه سال گذشته، شرکت پدیده با مشکلاتی مواجه شد و ابتدا تبلیغات فروش سهام این شرکت متوقف و پس از آن دفاتر فروش سهام آن نیز با حکم قضایی پلمپ شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  2  =  8