حمایت بانک انصار از اولین ماراتن برنامه نویسی بر پایه سرویس های بانکی

اولین دوره برنامه نویسی سرویسهای بانکی با حمایت بانک انصار توسط شرکت توسن وبا همکاری دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز،، بانک انصار به منظور حمایت از رویه های مبتنی بر خلاقیت ونوآوری در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک وبا هدف تشویق نخبگان دانشگاهی در برنامه نویسی مبتنی بر خدمات نوین از این ماراتن فکری پشتیبانی کرد.

بر اساس این گزارش،مراسم اختتامیه این رقابت ها روز جمعه 94/8/15در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شدو 23 تیم از اپلیکیشن های ارائه شده خود که پس از بررسی توسط هیئت داوران از میان 170 ایده ثبت نامی به مرحله نهایی راه یافته بودند دفاع کردند و سپس از تیم‌های برنده با ارائه جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.

در نخستین دوره از هکاتون توسن، تیم "چوب‌خط" با دریافت جایزه 20 میلیون تومانی برنده اول این رقابت شد، تیم" هم‌پیمان" با کسب عنوان دوم موفق به دریافت جایزه 10میلیون تومانی شد و با تصمیم هیئت داوران دو تیم" نیو"و و" موج" موفق به کسب مقام سومی شدند و هرکدام یک جایزه 5 میلیون تومانی  دریافت کردند. همچنین جایزه 5میلیون تومانی ایده برتر به تیم" قطره" تعلق گرفت.

دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک انصار،سخنران ویژه همایش بود که متن تصویری او در مراسم اختتامیه پخش شد. دکتر ابراهیمی در این سخنرانی آفلاین ضمن بیان ویژگیها ومزایای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک ولزوم توجه ویژه به نوآوریها وخلاقیت های نخبگان دانشجویی گفت: آینده پژوهی ونیاز سنجی صحیح خواسته های مشتریان فعلی وآینده وهم گام نمودن محصولات وخدمات بانکی در راستای پیشرفت های  فناوری وبهره گیری از فناوری روز از الزامات اساسی وزیرساختی است که باید در ارائه محصولات وخدمات بانکی سال های آتی مد نظر قرار گیرد. در این میان استفاده از نوآوری وخلاقیت وبهره گیری از امکانات  در جهت رضایت مندی بیشتر

مشتر یان از خدمات بانکداری اهمیت ویژه ای داشته و این امر لازمه توسعه خدمات وهمگام شدن با تحولات نظام بانکی وپیشرفت های فناوری اطلاعات وارتباطات است.

وی افزود: بانک ‌انصار نخستین  بانکی است که پیش ازتبدیل شدن به بانک و درقالب موسسه مالی ، از سیستم ‌core banking  بهره برداری و سپس این پیشتازی را در ارایه خدمات الکترونیکی حفظ کردو درحال‌حاضر هم  با تمرکز بر توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی در بستری امن وبه صورت ساده ،شفاف وسریع،ضمن ارایه خدمات متداول بانکی ، در حوزه های مختلف از جمله:کیف پول الکترونیکی، پرداخت خرد شهری،کارت شهروندی وافزودن قابلیت های متعدد بر آن،بهره برداری از شعب مجازی(vtm) ، استفاده از سامانه پیشخوان بانکی انصار و بکارگیری کارت در سامانه حمل ونقل شهری وچند کسب وکار دیگر پیشتاز است.

وی سپس بیان داشت:باتوجه به قابلیت های نیروی انسانی کشور،امکان استفاده از امکانات بومی وتخصصی،وجود  نخبگان دانشگاهی،نسل جوان آینده ساز وفعالان عرصه خدمات بانکی ومالی داخل کشور، می توان زمینه ساز رشد وتوسعه قابلیت های تخصصی فردی وتیمی این عزیزان شده وزمینه ساز تولید سامانه های نوین بانکی ودیگر ابزار ها وقابلیت ها در داخل کشور بود وپیشرفت های چشم گیر در این زمینه را کسب کرد.

گفتنی است در ماراتن برنامه نویسی،معاون فناوری اطلاعات وارتباطات بانک انصاروهمچنین یکی از کارشناسان این معاونت به عنوان داور به ارزیابی وبررسی ایده ها پرداخته وهمچنین یک تن از کارشناسان دیگر معاونت فاوای بانک نیز بعه عنوان مربی در کنار گروه ها بود.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

70  −  60  =