سامانه جدید نوبت دهی غیر حضوری در بانک پارسیان راه اندازی می شود

در راستای اجرای بانکداری اختصاصی بانک ها طیف وسیع، کامل و متنوعی از محصولات و خدمات بانکی، مالی، مشاوره‌ای و سرمایه‌گذاری به‌‌منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان و ایجاد رابطه‌ای بلند‌مدت با آنان را از طریق شعب بانک ارائه می‌دهند.

به گزارش ریسک نیوز،بانک پارسیان هم راستا با شیوه بانکداری اختصاصی در بانک های جهان برای مشتریانی که واجد شاخص های مشتری اختصاصی هستند، با هدف برنامه ریزی بهتر برای مدیریت زمان ایشان اقدام به راه اندازی" سامانه نوبت دهی غیرحضوری" کرده است.
از این پس این گروه از مشتریان می توانند با ارسال پیامک بدون متن به شماره 300081641 ،  نسبت به رزرو نوبت، برای مراجعه به شعبه و دریافت خدمات مورد نظر اقدام کنند.
 با استفاده از این خدمت جدید بانک پارسیان،  این گروه از مشتریان می‌توانند پیش از مراجعه به شعبه،  پس از دریافت کد خاص که از طریق پیامک ارسال می شود، با مراجعه به هریک از شعب  و ورود کد مذکور در صفحه کلید استند نوبت دهی، از آخرین نوبت در تعداد رزرو شده (خارج از فهرست شماره های فراخوان عمومی) استفاده نمایند .
گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌ پارسیان به  نشانی www.parsian-bank.ir مراجعه نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×  1  =