توقف پرداخت سود غیرقانونی در موسسه اعتباری قانونی

ین موسسه پیش از این حساب روزشمار با نرخ ۲۴ درصد را به مشتریان خود پرداخت می کرد، اما با الزام بانک مرکزی به تازگی پرداخت این نرخ سود را متوقف کرده است.

به گزارش ریسک نیوز،موسسه اعتباری کوثر که چند سالی است توانسته مجوز نهایی خود را از بانک مرکزی دریافت کند به تازگی نرخ سود سپرده های خود را کاهش داده است.

این موسسه پیش از این حساب روزشمار با نرخ ۲۴ درصد را به مشتریان خود پرداخت می کرد، اما با الزام بانک مرکزی به تازگی پرداخت این نرخ سود را متوقف کرده است.

پس از اینکه قرار شد از ابتدای آذر ماه سال جاری تمامی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری نرخ سود حداکثر ۲۰ درصدی را رعایت کنند موسسه کوثر نیز به این قانون جامه عمل پوشاند.

یکی از مشتریان این موسسه در گفتگو با اخباربانک اعلام کرد: چند روز پیش یکی از شعب این موسسه طی تماسی اعلام عنوان می کند که پرداخت نرخ سود ۲۴ درصدی از ابتدای آذر ماه متوقف شده است.

این مشتری ادامه می دهد که کارمند این موسسه اعلام کرده اگر تمایل داشته باشید می توانید بدون مراجعه به شعبه از سود ۱۹ و نیم درصد روزشمار بهره مند شوید.

این در حالی است که بانک مرکزی در نیمه اردی بهشت ماه از کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری خواسته بود حداکثر ۲۰ درصد به مشتریان خود سود پرداخت کنند.

از آن تاریخ یعنی ۱۵ اردیبهشت ماه تا ابتدای آذر ماه این موسسه به حساب های قدیمی خود پرداخت سود ۲۴ درصد را ادامه داده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×    =  8