موضوع برگزیده همایش بیست و سوم انتخاب شد

با رای اکثریت

موضوع بیست و سومین همایش بیمه و توسعه روز گذشته همزمان با برگزاری همایش بیست و دوم در میان فعالان اقتصادی و شرکت کنندگان در همایش به رای گذارده شد و بر اساس نظرسنجی ۶۰ درصد از آرا به موضوع “کارکرد و سازوکار بازار بیمه “اختصاص یافت.

به گزارش ریسک نیوزبه نقل از کارگروه اطلاع رسانی همایش بیمه و توسعه، این موضوع در حالی به عنوان موضوع برگزیده همایش سال آینده با 60 درصد آرا انتخاب شد که دو گزینه دیگر تحت عناوین بیمه شخص ثالث و بیمه حوادث طبیعی به ترتیب با 25 و 15 درصد در رتبه های بعدی این نظر سنجی قرار گرفتند.

دکتر صفری رییس همایش بیمه و توسعه علت انتخاب زودهنگام موضوع همایش سال آینده را در اهمیت زمان بندی مناسب برای برنامه ریزی و اعلام به موقع محورهای همایش و دعوت به موقع از میهمانان خارجی اعلام کرد.
وی افزود: همایش بیمه و توسعه در ابعاد بین المللی وارد مرحله جدیدی شده است و باید زمینه حضور چهره های برجسته و شناخته شده علمی در همایش های سال آتی نیز ادامه پیدا کند.

به همین منظور سنت ارزشمند انتخاب موضوعات همایش سال آتی که با تاکید شورای سیاست گذاری همایش بیمه و توسعه صورت گرفته است امکانات مشارکت علمی با شخصیت های و مجامع علمی داخلی و خارجی را افزایش خواهد داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×  1  =