دستاورد همایش بیست و سوم تشریح شد /عزم جدی سیاست گذاران در حل چالش های صنعت بیمه

از سوی رئیس همایش بیمه و توسعه

رئیس همایش بیمه و توسعه طی گفت‌و‌گویی ابعاد و مزیت‌های بیست و دومین همایش ملی و هشتمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه را تشریح کرد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه دکتر صفری در تشریح دستاوردهای این همایش گفت: مهمترین دستاورد این همایش اثربخشی آن بر سیاست‌گذاری‌های مرتبط با صنعت بیمه و بخشی از اقتصاد کشوراست که در بیانات مقامات بلندپایه اقتصادی و سیاسی کشور شاهد انعکاس آن و عزم جدی سیاست گذاران در اجرای آن بودیم.

وی افزود یکی دیگر از مزیت‌های این همایش طرح صریح مباحث و چالش‌های صنعت بیمه و نقد صریح آیین‌نامه‌ توانگری مالی و آیین‌نامه احراز صلاحیت حرفه ای مدیران کلیدی و عملیاتی از زبان تمامی مقامات و شخصیت‌های علمی و اجرایی حاضر در همایش بود که در حقیقت بیانگر آمادگی کامل صنعت بیمه برای شناسایی نیازها و ضرورت‌ها، مسائل و چالش‌ها و همچنین یافتن راهکارهایی به دور هرگونه ملاحظات بود.

وی انتخاب و حضور سخنران کلیدی همایش را مزیت برجسته بیست و دومین همایش ملی و هشتمین همایش بین‌الملی دانست و گفت این سخنران کلیدی از کشور بلژیک که به عنوان پدر توانگری مالی 2 اتحادیه اروپا در جهان شناخته می‌شود، سخنرانی مؤثری در همایش ارائه نمود که با استقبال مقامات ارشد کشور و همچنین فعالان صنعت بیمه همراه شد، به نحوی که شاهد حضور این مقامات ارشد اقتصادی و سیاسی تا پایان سخنرانی وی در این همایش بودیم.

امیر صفری افزود: حضور هیأت‌های خارجی در میزگرد فرصت‌های همکاری دو جانبه و برگزاری موفق این نشست در حاشیه همایش را می‌توان از دیگر مزیت‌های قابل توجه این همایش اعلام کرد که مدیریت و اجرای صحیح آن توسط سندیکای بیمه‌گران ایران و انجام 21 دیدار دو جانبه همزمان موجب شد که ابعاد بین‌المللی این همایش بیش از گذشته برجسته و اثربخش باشد. صفری خاطر نشان کرد نقد مقالات در پانل‌های تخصصی که پس ارائه مقالات صورت گرفت تأکیدی بر اهمیت ارتقای کیفیت مقالات ارسالی برای همایش بعدی است و اجرای آن می‌تواند یکی از توفیقات این همایش باشد.

وی اهمیت گام نهادن در مسیر انتخاب موضوع مقالات همایش را متناسب با نیازهای اساسی و به روز صنعت بیمه و همچنین حضور و استقبال بیش از 2 هزار فعال حرفه ای و دانشگاهی این صنعت در همایش بیست و دوم را از دیگر مزیت‌های این همایش برشمرد و گفت هماهنگی مناسب میان اجزای این همایش که با راهبری بیمه مرکزی ج.ا.ایران و پژوهشکده بیمه و همکاری سندیکای بیمه‌گران صورت گرفت به گونه‌ای بود که مقامات سیاسی و اقتصادی و شخصیت‌های علمی و اجرایی داخلی و خارجی و همچنین خانواده صنعت بیمه از آن به عنوان یک همایش باشکوه و موثریاد کردند.

وی در خصوص ابتکارات انجام شده در این همایش نیز گفت: 4 مقاله برتر توسط شرکت‌‌کنندگان در این همایش انتخاب شد و این انتخاب نشان داد که بدنه صنعت در شناخت نیازها و ضرورت‌های خود بسیار هوشمندانه عمل می‌نماید.

صفری انتخاب 13 مقاله برتر توسط هیأت داوران برای ارائه در همایش را با روش داوری 2 مرحله‌ای از جمله ویژگی هایی دانست که موجب انتخاب صرفا علمی و بدون جهت‌گیری مقالات علمی بود. وی در این خصوص گفت: انتخاب اعضای هیأت علمی همایش از میان خبرگان صنعت و استادان برجسته و شناخته شده دانشگاه‌های معتبر کشور از جمله دانشکده مدیریت اقتصاد دانشگاه شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه شهیدبهشتی و علامه و … توانست حساسیت‌های انتخاب مقالات برگزیده را از بین ببرد و این خود مزیت‌ دیگری بود که باید از آن یاد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  2  =  2