طرح تخفیف شرکت بیمه اسکار به مشتریان دارای تناسب اندام

در راستای کاهش ریسک صورت می گیرد؛

شرکت بیمه اسکار در آمریکا در طرحی نسبت به تخفیف هزینه بیمه درمان ، بیمه شدگان خود اقدام می کند./ ابتکار این شرکت را می توان یکی از راه حلهای خلاقانه کاهش ریسک برشمرد.

به گزارش ریسک نیوز،شرکت بیمه اسکار در آمریکا در طرحی نسبت به تخفیف هزینه بیمه درمان ، بیمه شدگان خود اقدام می کند. شیوه این شرکت در ارائه این خدمت به اینگونه است که  با  ارزیابی تناسب اندام مشتریان  در ابتدای بیمه نامه نسبت به آن دسته از افرادی  که بتوانند در طول مدت بیمه نسبت به ایجاد تعادل وزن  و شاخصهای  سلامتی خود با اتخاذ رژیمهای غذایی  بهبود ایجاد کرده و به وضعیت متناسب اندام برسند ، تخفیفات قابل توجه ای ارائه می دهد. .

 البته یک نکته که در این طرح قابل ذکر است و ان مشاوره های رایگانی می باشد که  شرکت بیمه گربرای مشتریان خود در نظر گرفته است.

به گزارش انجمن ریسک و بیمه مدیر عامل بیمه اسکار در این خصوص می گوید یکی از معضلات و تهدیداتی که موجب بروز هزینه های زیادی برای افراد و شرکتهای بیمه می شود عدم توجه کافی آنها  به وضعیت سلامتی خود می باشد لذا برای برای کاهش هزینه های ناشی  از عوارض  اضافه وزن و چاقی مثل بیماری های  دیابت و چربی خون ، با این طرح خدمت متقابلی را هم به مشتری و هم به سازمان خود ارائه می کند.

این مدیر ارشد بیمه ای استقبال از این طرح را خوب دانسته و عنوان نموده تا کنون بیش از 17 هزار نفر در این طرح شرکت کرده  اند. ابتکار این شرکت می تواند یک از راه حلهای  کاهش ریسک برشمرد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×  1  =