نهضت فرهنگ سازی بیمه در مدارس را آغاز کرده ایم

مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی:

نهضت فرهنگ سازی بیمه در مدارس را آغاز کرده ایم که می توان به تالیف ۳۰ عنوان کتاب به تایید وزارت اموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گنجاندن مفاهیم بیمه ای در حدود ۱۲ کتب درسی اشاره کرد.

به گزارش ریسک نیوز،،زندی ، مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی ، طی نشست هم اندیشی فعالان صنعت بیمه و اصحاب رسانه ضمن اشاره به اثر گذاری صنعت بیمه در عرصه اقتصادی ، گفت : شاید به جرات بتوان گفت که صنعت بیمه تنها بازار مالی است که هیچ وابستگی به دولت نداشته و بر خلاف برخی صنایع و بازار مالی دیگر ، همیشه متکی به خود و بدون نیاز به کمک دولت حرکت کرده است.

وی همچنین به وضع عوارض تحمیلی به صنعت بیمه نیز اشاره کردو متذکر شد: در عین حال که صنعت بیمه همیشه مستقل عمل کرده اما با وضع عوارض مختلف دچار زیان شده است که انتظار می رود این عوارض حذف گردد.

وی به فعالیت های بیمه مرکزی در حوزه فرهنگ سازی بیمه اشاره کردو گفت: طی سه ماه گذشته 1400 خبر در حوزه صنعت بیمه نگاشته شده است.

زندی با اشاره به عملیاتی کرده فرهنگ سازی در مدارس تصریح کرد:نهضت فرهنگ سازی بیمه در مدارس را آغاز کرده ایم که  می توان به تالیف 30 عنوان کتاب به تایید وزارت اموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گنجاندن مفاهیم بیمه ای در حدود 12 کتب درسی اشاره کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  3  =  2