کارتهای خرید اقساطی بانک تجارت ارائه شد

مهمترین هدف بانک تجارت از ارائه خدمت “شبکه آسان خرید” فراهم آوردن امکان حمایت واقعی از محصولات تولیدکنندگان ایرانی و حرکت در مسیر دسترسی هموطنان به کارت اعتباری است .

به گزارش ریسک نیوز،محمدرضا غفوری رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت با بیان این مطلب اظهار داشت : حضور تولیدکنندگان ایرانی در شبکه آسان خرید ، امکان رقابت پذیری محصولات داخلی در برابر نمونه های خارجی را افزایش می دهد و خرید کالای ایرانی برای مردم تسهیل می شود.  

غفوری با اشاره به ترویج کارت‌های اعتباری نزد مشتریان به عنوان یکی از خدمات ارزنده بانکی گفت: بانک تجارت با ارئه کارت های خرید اقساطی ویژه "شبکه آسان خرید" و فراهم آوردن امکان پرداخت های آتی در زمان خرید گام مهمی در تحقق این هدف برداشته است . 

مدیر روابط عمومی بانک تجارت یادآور شد : با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور ، حفظ توان خرید مردم بویژه طبقه متوسط از اهمیتی اساسی برای تداوم موثر بازارهای فروش کالا و خدمات برخوردار است . عضویت در شبکه آسان خرید افزایش تنوع ، حق انتخاب و اطمینان در خرید برای مصرف کنندگان و افزایش تعداد مشتریان، فروش بیشتر و تضمین پرداخت اقساط را برای تولیدگنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات به همراه دارد.

گفتنی است بانک تجارت به مناسبت اعیاد شعبانیه ، فاز نخست ارائه خدمات "شبکه آسان خرید" را در استانهای تهران و البرز آغاز نمود.
ارائه خدمت "شبکه آسان خرید" با فعالسازی امکان خرید اقساطی صورت گرفته و علاوه بر سازمانها ، نهادها و شرکتهای خصوصی ، سپرده گذاران حقیقی نیز می توانند ازطریق مراجعه به شعب بانک تجارت و ثبت درخواست ، فرآیند عقد قرارداد و بهره مند ساختن کارکنانشان از خدمات "شبکه آسان خرید" را آغاز کنند . همچنین علاوه بر تشکیل یک میز ویژه طرح "شبکه آسان خرید" در مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت ، لیست مراکز فروش کالا و خدمات طرف قرارداد این طرح در پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir درج شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×    =  48