فروش ثالث در بستر موبایل راه اندازی می شود / تزریق بیش از ۸۸۰ میلیارد تومان منابع به صنعت با حذف مالیات

مدیر عامل بیمه سینا خبر داد:

امین شیرکانی مدیر عامل بیمه سینا از فروش بیمه نامه ثالث در بستر اپلیکیشن موبایلی خبر داد./در صورت حذف مالیات بر ارزش افزوده که وزیر اقتصاد در همایش بیمه و توسعه نوید داد تخمین زده می شود که اگر تنها ۴درصد این مبلغ که در حال حاضر از صنعت خارج می شود نزد بیمه گر باقی بماند بیش از ۸۸۰ میلیارد منابع به صنعت وارد شود .

به گزارش ریسک نیوز،امین شیرکانی مدیر عامل بیمه سینا از فروش بیمه نامه ثالث در بستر اپلیکیشن موبایلی خبر داد.

شیرکانی با بیان اینکه ارایه خدمات نوین در راستای گسترش فرهنگ بیمه اثر گذار است ، عنوان کرد :شرکت بیمه سینا در نظر دارد فروش ثالث را در بستر موبایل به بیمه گذاران ارایه کند.

وی تصریح کرد:نسخه اندرویدی این خدمت نوین اماده است و منتظر تست نسخه ios هستیم که  در این راستا با شرکت آسان پرداخت پرشین به همراه تیم مجهز وارد کار شده ایم.

مدیر عامل بیمه سینا اذعان داشت: ازین پس هر بیمه گذاری می تواند از منزل یا محل کار به راحتی برای خرید ثالث اقدام کند که در راستای اهداف پیش بینی شده ، پس از خرید از  بستر این اپلیکیشن ، دسترسی به بیمه نامه ثالث  زیر 10 ساعت در تهران و زیر 24 ساعت در دورترین نقطه کشور میسر خواهد بود.

به گفته وی در ارایه این خدمت هماهنگی سرورهای شرکت بیمه سینا، شرکت آپ ، بیمه مرکزی و نیروی انتظامی ضروری خواهد بود تا این خدمت به صورت جامع و یکپارچه ارایه شود.

وی در پاسخ به خبرنگار ریسک نیوز مبنی بر اینکه در این خدمت فروش مستقیم صورت می گیرد و جایگاه نمایندگان را چگونه ارزیابی می کنید ، اذعان داشت جهان به سمت ارایه خدمت در بسترهای الکترونیکی پیش می رود و نمی توان از حرکت جهانی عقب ماند در این راستا امادگی کامل داریم که به نمایندگان خود کمک کنیم تا در راستای صدور الکترونیکی بیمه نامه فعالیت کنند .

شیرکانی همچنین در خصوص ارزیابی وضعیت صنعت بیمه در سال 95 گفت: با توجه به اجرایی شدن برجام پیش بینی می شود شاهد رشد اقتصادی قابل توجهی باشیم که بدون شک این رشد اقتصادی رشد صنعت بیمه را به دنبال خواهد داشت زیرا صنعت بیمه متاثر از رایط اقتصاد کلان است.

به گفته وی علاوه براین در صورت حذف مالیات بر ارزش افزوده که وزیر اقتصاد در همایش بیمه و توسعه نوید داد تخمین زده می شود که اگر تنها 4درصد این مبلغ که در حال حاضر از صنعت خارج می شود نزد بیمه گر باقی بماند بیش از 880 میلیارد تومان منابع به صنعت وارد شود .

شیرکانی ادامه داد : سوی دیگر قانون جدید شخص ثالث که در حال حاضر آیین نامه اجرایی آن در دست تدوین است و قانون گذار میزان تخفیفات را اعلام کرده و بیمه ایران به عنوان تنها بیمه دولتی موظف به صدور آن و سایر شرکت ها مختار به صدور هستند ، یکی دیگر از مواردی است که برای آینده صنعت بسیار مهم است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  ×    =  6