مجوز ارزی بانک شهر صادر شد

با حضور جمعی از معاونین، مدیران و روسای بانک، جلسه‌ هماهنگی آغاز عملیات ارزی بانک شهر تشکیل و به طور رسمی سرفصل جدیدی در عناوین خدمات این بانک ایجاد شد.

به گزارش ریسک نیوز،  این نشست با حضور خامی رئیس هیات‌مدیره و معاون اعتبارات و بین الملل، بیرانوند عضو هیات‌مدیره و معاون امور شعب و بازاریابی، گلزاری سرپرست معاونت فناوری اطلاعات، خاکباز مدیر امور بین‌الملل و عملیات ارزی، نیلی مدیر امور مالی، مرادی‌نیا مدیر امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی، محجوبی رئیس اداره آموزش و توسعه مهارت‌ها و حسینی معاون امور سازمان و برنامه‌ریزی تشکیل شد.

در این جلسه خامی ضمن اعلام تبریک اخذ مجوز ارزی در مرحله اول، گفت: این مهم فصل جدیدی در مناسبات مالی و پولی بانک رقم خواهد زد. وی همچنین تاکید نمود عملیاتی نمودن بخش ارزی یکی از گام‌های موفقیت بانک شهر است.

معاون اعتبارات و بین الملل اظهار داشت دستیابی به مرحله دوم اخذ مجوز به مراتب آسانتر خواهد بود در صورتیکه بتوانیم ساختارهای مناسب در این زمینه را فراهم آوریم. خامی با اشاره به روند انجام فعالیت‌ها و تقسیم وظایف بین واحدهای مختلف افزود با توجه به محدود بودن فرصت به دست آمده می‌بایست با صرف وقت زیاد و همت مضاعف این مسیر به سرانجام برسد.

در ادامه این نشست بیرانوند نیز ضمن تبریک، این موفقیت را به منزله ایجاد یک بانک جدید در درون بانک دانست. وی عملیات ارزی را مکمل خوبی برای بخش ریالی اعلام نمود و اشاره کرد با توجه به نوسانات نرخ ارز و با پرداخت تسهیلات ارزی می‌توان درآمد مناسبی برای مجموعه بانک تامین نمود.
معاون امور شعب و بازاریابی همچنین بر لزوم ارایه آموزش کاربردی و عملیاتی و استفاده از تجربیات سایر بانک‌ها تاکید نموده و افزود گشایش عملیات ارزی می‌تواند با ترسیم رویکردی مناسب، به ابزاری برای کسب سهم متناسبی از بازار تبدیل شود.

در جریان جلسه خاکباز نیز از پیگیری‌ها به عمل آمده در مسیر تحقق و اخذ مجوز ارزی ابراز قدردانی نموده و اعلام کرد با توجه به تعیین اسامی شعب منتخب بانک در امور ارزی، می‌بایست آموزش‌های لازم در خصوص نحوه ارایه خدمات در بخش‌های افتتاح حساب ارزی، خرید و فروش ارز و صدور حواله تا حد امکان به همکاران مربوطه داده شود.

وی اظهار امیدواری کرد که دستورالعمل عملیات ارزی بانک شهر که مطابق دستورالعمل بانک مرکزی تنظیم شده است طی روزهای آتی در اختیار شعب منتخب قرار گرفته و این شعب فعالیت خود را آغاز نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

96  −    =  89