جراحی جدید زیبایی در تهران: منتظر زنان چشم گربه ای باشید!! عکس

به نظر میرسد به زودی شاهد حضور زنان و دختران چشم گربه‌ای در خیابان های شهر باشیم, نوع جدید جراحی زیبایی که به تازگی درحال مد شدن می باشد.

جراحی چشم گربه ای

 

مظنه چشم گربه‌ای چند؟

در مطبی که ما تماس گرفتیم گربه‌ای کردن چشم‌ها ۱۲ میلیون تومان آب می‌خورد. منشی مطب تاکید می‌کند این عمل فقط مختص خانم‌ها نیست و آقایان هم می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. در مورد شیوه انجام عمل توضیح می‌دهند: در این عمل چشم و دم ابرو‌ها به بالا کشیده می‌شود. مدت زمان جراحی حدود ۳ ساعت است و بلافاصله بعد از عمل بیمار مرخص می‌شود.

در پاسخ به نگرانی ما در مورد عوارض این جراحی هم می‌گویند: در این عمل نیازی به بیهوشی نیست و تحت بی‌حسی موضعی با تزریق داروهای آرامبخش انجام می‌شود. بخیه‌ها هم یک هفته بعد از عمل کشیده می‌شوند. عوارضی هم جز اندکی جای زخم پای چشم و کبودی که به مرور زمان برطرف می‌شود وجود ندارد.» در پایان هم دوستانه به ما اطمینان خاطر می‌دهد که ماندگاری این جراحی دائمی است و نیاز به تکرار آن نیست.

به اسم چشم گربه ای، کیسه دوخته اند

دکتر اصغر اسماعیل‌زاده، متخصص جراحی پلاستیک در مورد رواج یافتن این نوع عمل می‌گوید: گمان نمی‌کنم افرادی که به مراجعان چنین خدماتی ارائه می‌دهند متخصص جراحی پلاستیک باشند. این‌ها افرادی هستند که از رشته‌های دیگر با انگیزه کسب درآمد بیشتر به این کار روی می‌آورند.» او در پاسخ به این سوال که آیا خود شما تاکنون مراجعانی داشته اید که درخواست این جراحی را داشته باشند توضیح می‌دهد: «بعضی از مردم تحت تاثیر تبلیغات ماهواره‌ای و اینترنتی ممکن است مراجعه کنند و درخواست چنین عملی داشته باشند.
 از من شخصا اگر چنین درخواستی شود، نه تنها مراجعان را تشویق نمی‌کنم، بلکه با تمسخر با آن‌ها برخورد می‌کنم. هرچند بعضی پزشکان ممکن است با انگیزه کسب درآمد این کار را انجام دهند و البته مطمئن باشید بیمار هم به چیزی که در ذهنش داشته نمی‌رسد.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

11  −    =  7