بانوان نماینده در مجلس نهم همچنان پیگیر شکایت از قاضی پور هستند

محور شکایت ما اظهارات ایشان و توهین به نمایندگان بوده که آن را حتی بعد از دوران نمایندگی پیگیری می کنیم چون شکایت به دادسرا فرستاده شده و دیگر موضوع قبل و بعد از نمایندگی معنایی ندارد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از ایسنا، فاطمه رهبر در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در مورد آخرین اخبار از شکایت از قاضی پور، گفت: ما شکایتی به دادستانی کل کشور، کمیسیون اصل 90 و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال کردیم که ان شاءالله پیگیری خواهیم کرد تا نتیجه دهد.

وی در مورد حضور در هیات نظارت بر توضیح در این موارد، گفت: با توجه به اینکه کمیسیون‌ها درگیر بودجه بودند هنوز از ما نخواسته شده که در کمیسیون حضور پیدا کنیم ولی به طور کلی برای ما این کافی است که طرح موضوع شده و آن را به ویژه از طرف دادستانی کل کشور پیگیری می کنیم.

رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس در مورد تعداد امضاهای این شکایت گفت: آقایان نیز این شکایت را امضا کرده اند اما نخواستند نام و تعداد امضاها مطرح شود. از بین 9 خانم مجلس 6 خانم امضا کردند البته خانم میرگلوبیات مرخصی بودند و دو نفر از خانم‌های مجلس امضا نکردند.

رهبر در مورد تلاش تعدادی از نمایندگان مجلس برای پس گرفتن این شکایت نیز گفت: همان روز که ما مشغول جمع کردن امضا بودیم تعدادی از آقایان پیش ما آمدند و تاکید کردند که منظور آقای قاضی پور چیز دیگری بوده اما مطلب کاملا مشهود و مشخص است. آنها گفتند که آقای قاضی پور عذرخواهی کرده اما حرف ما این است با توجه به اینکه مطلب را در جمع خصوصی نگفته و در جمع عمومی عنوان شده باید عذرخواهی در همان جمع عمومی و با همان برد رسانه‌ای صورت گیرد.

وی در خصوص محور شکایت نیز توضیح داد: محور شکایت ما اظهارات ایشان و توهین به نمایندگان بوده که آن را حتی بعد از دوران نمایندگی پیگیری می کنیم چون شکایت به دادسرا فرستاده شده و دیگر موضوع قبل و بعد از نمایندگی معنایی ندارد.

رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس در ادامه نشست خبری به ارائه توضیحاتی در خصوص قوانین مصوب مجلس در دوره نهم پرداخت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  80  =  89