توافق بین عارف و لاریجانی برای ریاست مجلس!!!

منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: هرگونه توافق بین من و آقای لاریجانی برسر کرسی مجلس را تکذیب می کنم.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از مهر،عارف : توافقی بین من و لاریجانی برای ریاست مجلس صورت نگرفته است

محمدرضا عارف، در حاشیه دیدار نوروزی خود با اقشار مختلف مردم، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه روزنامه آرمان خبر داده است که اکثریت اصلاح طلبان بر بقای لاریجانی در ریاست مجلس اتفاق نظر دارند و از طرف دیگر گفته می‌شود که بین شما و لاریجانی برای پذیرش ریاست و نایب‌رئیسی توافق شده است، این موضوع را تأیید می‌کنید یا خیر؟" اظهار داشت: اگر روزنامه آرمان و رسانه دیگری تعیین تکلیف می‌کند و دستور می‌دهد، چشم.

وی ادامه داد: اگر تصمیم با مجلس است، باید رسانه‌ها اجازه دهند تا مجلس تشکیل شود و در فضای کارشناسی و اکثریت فراکسیون‌ها تصمیم گیری صورت گیرد و من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم در پاسخ به این پرسش که آیا توافقی بین شما و آقای لاریجانی برسر کرسی ریاست مجلس صورت گرفته است؟ افزود: تکذیب می‌کنم و هیچ صحبتی نشده است؛ فقط آقای دکتر لاریجانی با بنده تماس گرفت و پیروزی ما را تبریک گفت و ما فقط همین ارتباط را داشتیم.

وی ادامه داد: مسئله امروز ما انتخابات مرحله دوم است تا به خوبی برگزار شود و مردم مانند مرحله اول حضور جدی داشته باشند. پس از تشکیل مجلس بر روی مدیریت آن تصمیم‌گیری خواهد شد، ما معتقدیم همه فراکسیون‌های مجلس باید در مدیریت مجلس سهیم بوده و مشارکت داشته باشند.

عارف با بیان اینکه نمایندگان مجلس دهم در مورد تعیین روسای فراکسیون‌ها و هیئت رئیسه تصمیم‌گیری خواهند کرد، گفت: در فضای رسانه‌ای بحث‌هایی مطرح می‌شود اما افراد نظرات خودشان رامی‌گویند، تصمیم گیرنده نهایی نمایندگان مجلس دهم هستند و رای 290 نماینده درمجلس آتی هیئت رئیسه رامشخص می‌کند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در خصوص رقابت با لاریجانی برای ریاست مجلس دهم تاکید کرد: رقابت به این صورت مطرح نیست اما فراکسیون‌های سیاسی مجلس داوطلبانی خواهند داشت و امیدواریم در فضای دوستانه مسئله انتخاب هیئت رئیسه به نتیجه برسد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  +  7  =