چالش های بیمه آرمان و ارشاد ادامه دارد / بدهی ۲۰۰ میلیونی ارشاد به بیمه آرمان

تجمع اعتراضی کارمندان ارشاد گلستان در بیمه آرمان

صبح روز گذشته جمعی از پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در اعتراض به عدم دریافت خدمات از بیمه آرمان برای اعتراض و روشن تر شدن موضوع به دفتر این بیمه در گرگان مراجعه کردند.

به گزارش ریسک نیوز،جمعی از کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تجمع در مقابل بیمه آرمان در گرگان نسبت به عدم خدمات دهی این مجموعه اعتراض داشتند .

یکی از کارمندان این اداره کل می گوید به ازای هر نفر مبلغ 26 هزارتومان ماهانه هزینه بیمه تکمیلی از حقوق کارمندان برداشت می شود ولی چند ماهی است که خدماتی به کارمندان از طرف بیمه داده نمی شود .

یکی دیگر از معترضین عنوان کرد: می گوید سهم کارمندان از حقوق کارمندان این اداره کل برداشت می شود و به بیمه داده می شود ولی سهم دولت که باید واریز شود وزارت خانه واریز نکرده است .

وی ادامه داد:  نمی دانیم از دست چه کسی باید شاکی باشم به بیمه اعتراض کنیم یا از دست ارشاد در این بین پرسنل این سازمان قطعا با مشکل مواجه خواهند شد که قرارداد پایان می یابد و آنها خدماتی که باید دریافت کنند دریافت نخواهند کرد .

کارمند اداره کل ارشاد اذعان داشت : بیمه آرمان در چند ماه ابتدای خدمات مناسبی را ارائه داده است ولی چند ماهی است که خدماتی را به کارکنان نمی دهد .

کارمند بیمه آرمان در پاسخ به خبرنگار گلستان ما گفت : پولی که از حقوق کارکنان کثر شده است به حساب بیمه واریز نکرده است.

وی ادامه داد : طبق قرار دادی که بین ارشاد و بیمه آرمان وجود دارد این سازمان موظف است ماهیانه مبلغ مشخص شده در قرار داد را به حساب بیمه واریز نمایند ولی مبلغ 200 میلیون تومان بدهی ارشاد به بیمه آرمان است که تاکنون پرداخت نشده است .

به گزارش گلستان ما کارمند بیمه آرمان افزود: طبق ماده 3 قرار داد پرداخت حق بیمه ، بیمه گر"بیمه آرمان " می تواند تعهدات را به علت عدم پرداخت حق بیمه به صورت تعلیق در آورد یا اینکه از زمان عدم پرداخت قرارداد را فسخ نماید و تنفیذ اعتبار مجدد قرار داد نیز با موافقت بیمه گر است .

وی ادامه داد : چند بار پیگیری کرده ایم و ما به دلیل اینکه مجبور به اعمال این بند شده ایم چون این بیمه در بخش خصوصی در حال فعالیت است .

کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بعد از ارائه مستندات از طرف بیمه آرمان متعاقد شده اند و به محل کار خود بازگشتند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×  1  =