تکذیبیه های بیمه آسیا در روز های اخیر

یک عضو هیات مدیره شرکت بیمه آسیا خبر رفتن خود از این شرکت را تکذیب کرد و اعلام داشت :” به هیچ عنوان استعفا نداده و قصد انجام این امر را هم ندارد.” / ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه آسیا رسما یک شایعه بورسی را تکذیب کرد.

به گزارش ریسک نیوز،در روزهای گذشته، خبری غیر رسمی دال بر احتمال جدایی مهدوی نیا از شرکت بیمه آسیا شنیده می شد ، درهمین راستا، اسماعیل مهدوی نیا  به نسیم آنلاین تاکید کرد : رفتن او از این شرکت  در حد حرف بوده و قطعی نشده است.

وی ادامه داد که  نیروی وزارت امور اقتصادی و دارایی بوده بنابراین وزارتخانه مذکور، هر تصمیمی در این زمینه اخذ کند، او اجرایی خواهد کرد.

مهدوی نیا پیش ازین از سوی کاردگر به عنوان معاونت مالی، اقتصادی و منابع انسانی بیمه آسیا منصوب شد.

وی همچنین به عنوان عضو موظف به نمایندگی از شرکت ستاره عمران زمین جایگزین علی رستمی در هیات مدیره بیمه آسیا شد.

اسماعیل مهدوی نیا،از مدیران باسابقه بوده که مسئولیت های چون ریاست سازمان اموراقتصادی و دارایی گلستان، عضویت درهیات عامل و معاون اداری و مالی بیمه مرکزی  را هم در کارنامه کاری خود داشته  است.

تکذیب یک شایعه بورسی

ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه آسیا رسما یک شایعه بورسی را تکذیب کرد.

وی  در نامه ای به سازمان بورس اوراق بهادار ، اعلام کرد:  افزایش سرمایه بیمه آسیا از محل های مختلف صحت نداشته و تکذیب می شود.

بر این اساس چندی است که در فضای مجازی بحث افزایش سرمایه این شرکت بیمه ای دست به دست می شود .

گفتنی است ،سرمایه فعلی این شرکت 230 میلیارد تومان است .این شرکت در برنامه های سال 95 درنظر دارد با 2هزار 690 میلیارد تومان تولید حق بیمه سال 95 را با رشد 8 رصدی در این بخش نسبت به سال 94 به پایان برساند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  +  5  =