سی و دومین دوره قرعه کشی پس انداز بانک مسکن برگزار شد

سی و دومین دوره قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن با نظارت نمایندگانی از وزارت امور اقتصادی و دارایی، دادستانی کل کشور و بانک مرکزی در محل ادارات مرکزی بانک مسکن برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز،در این مراسم که یوسف مرتضایی- عضوهیات مدیره بانک مسکن-، مدیران مناطق چهارگانه استان تهران، مدیران امور و روسای ادارات و برخی از مشتریان بانک حضور داشتند، یوسف مرتضایی طی سخنانی به بیان میزان تسهیلات پرداخت شده از محل حساب‌های قرض الحسنه پس انداز در سال گذشته پرداخت.

مرتضایی با اشاره به پرداخت انواع تسهیلات قرض الحسنه از سال 85 تاکنون در بخش‌های مختلف ودیعه اجاره مسکن، ازدواج، خود اشتغالی و دارو و درمان افزود: بانک مسکن طی 5 سال گذشته در مجموع مبلغ 13/8 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به 464 هزار خانوار پرداخت کرده است.
عضو هیات مدیره بانک مسکن به احداث مدرسه 5 کلاسه بشاگرد و مسجد امام رضا (ع) در هرمزگان از محل منابع حساب‌های قرض الحسنه بانک مسکن اشاره کرد و افزود: بانک مسکن در صدد اخذ مجوز از بانک مرکزی به منظور احداث مدرسه 6 کلاسه در استان‌های خراسان جنوبی و ایلام از محل حساب‌های قرض الحسنه سال 89 است.
عضو هیات مدیره بانک مسکن، تعداد حساب های مشمول شرکت در قرعه کشی را 6 میلیون و 336 هزار و 104 فقره عنوان و تصریح کرد برای مبالغ بالای 100 هزار ریال به ازای هر 10 هزار ریال در هر روز یک امتیاز محاسبه می‌شود.
وی همچنین تعداد جوایز تخصیص یافته در این قرعه کشی را 633 هزار و 626 فقره و مبلغ کل جوایز تخصیص یافته در این دوره از قرعه کشی را بیش از 197 میلیارد ریال برشمرد.
در ادامه این مراسم محمدرضا سمایی-معاون اداره فناوری اطلاعات بانک مسکن- نیز طی سخنانی به بیان چگونگی انجام قرعه کشی و نحوه انتخاب عدد مبنا پرداخت.
شایان ذکر است 250 فقره کمک هزینه تامین واحد مسکونی به مبلغ 250 میلیون ریال، پرداخت ماهیانه مبلغ 5 میلیون ریال به مدت پنج سال برای 150 نفر، 100 فقره کمک هزینه خرید خودرو معادل 70 میلیون ریال، 200 فقره کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر یک به مبلغ 20 میلیون ریال، 200 فقره حواله خرید فرش دستباف به مبلغ 20 میلیون ریال 100 و میلیون‌ها ریال جایزه نقدی دیگر از جمله جوایز سی و دومین دوره قرعه کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن می‌باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  1  =  1