پای بیمه های دیگر هم به ازدواج باز شد

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج وزارت ورزش و جوانان، گفت: علاوه بر بیمه ایران، با سایر بیمه‌ها وارد تعامل شده‌ایم تا تسهیلاتی برای ازدواج جوانان فراهم کنیم، در دو ماه آینده خبرهای خوبی در این زمینه خواهیم داشت.

به گزارش ریسک نیوز،ناصر صبحی در گفت‌و گو با فارس، گفت: در خصوص بیمه ازدواج، ارزیابی‌های لازم انجام شده و در حال آسیب‌شناسی بیمه موجود هستیم تا الحاقیه‌هایی جهت بهبود به بیمه فعلی اضافه کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر بیمه ایران با سایر بیمه‌ها وارد تعامل شده‌ایم تا بتوانیم تسهیلاتی برای ازدواج جوانان فراهم کنیم و در دو ماه آینده خبرهای خوبی در زمینه پوشش بیمه‌ای ازدواج جوانان و خانواده برای جوانان خواهیم داشت.

صبحی همچنین به موضوع افزایش وام ازدواج نیز اشاره کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند در مسائل مالی دخالت کند، اما نظر ما این است که هر گونه افزایش وام در جهت کمک و ترویج ازدواج در میان جوانان، فی‌نفسه کار خوبی است اما باید هر طرحی پیش از آنکه رسانه‌ای شود، تمام جوانب آن مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: منابع مالی و راهکارهای تحقق و اجرایی شدن افزایش میزان وام ازدواج از 3 میلیون تومان به 10 میلیون تومان حتماً مشخص شده است و چون نمایندگان مجلس این تصمیم را گرفته‌اند حتما در مورد تأمین منابع آن فکری کرده‌اند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: بانکی که هم‌اکنون در پرداخت وام 3 میلیون تومانی با اما و اگرهایی مواجه است و مشکل دارد، چطور می‌تواند 10 میلیون تومان وام را به جوانان بدهد، اما با این حال امیدوار هستیم کارشناسی‌های لازم در مورد این طرح انجام شده باشد و تمام مسئولان با همکاری یکدیگر بتوانند این اقدام خوب را عملیاتی کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×  6  =