بانک انصار به ازای هر سهم ۱۵۰ ریال سود تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالانه بانک انصار با حضور سهامداران، اعضای هیئت رئیسه، ناظرین و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز،مدیر عامل بانک انصار طی سخنانی ضمن ارائه گزارش عملکرد، در خصوص ترکیب سرمایه بانک انصار اظهار داشت: در حال حاضر حدود 34 درصد از سهام متعلق به سهامداران خرد و مابقی متعلق به سهامداران عمده است.

وی افزود: با زحمات همکاران ما سپرده های جاری، 134 درصد و سپرده های پس انداز، 13 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است. نکته حائز اهمیت در این بین پیش بینی و اقدامات هوشمندانه بانک انصار در سه ماهه آخر سال گذشته بود که باعث جلوگیری از تأثیرات مخرب نوسانات اقتصادی بر منافع سهامداران در انتهای سال شد.
ابراهیمی با اشاره به نمودار حجم سپرده ها در بانک های کشور گفت: بانک انصار با دارا بودن 2/8  درصد از سپرده ها در بین بانک های خصوصی و 98/1 درصد از کل سپرده های بانک ها رتبه قابل قبولی دارد.
مدیر عامل بانک انصار از شاخص مطالبات معوق به عنوان یکی از مهمترین معیارهای تفسیر ریسک بانک ها یاد کرد و افزود: مطالبات معوق در بانک انصار حدود چهار درصد است که به جهت کنترل بهینه آن در صدر بانک های دولتی و خصوصی قرار دارد و این باعث افتخار است.
وی ادامه داد: بانک انصار هم اکنون بیش از هفت و نیم میلیون مشتری دارد و آمار نشان می دهد در سال گذشته تراکنش های بانک 115 درصد و میزان صدور کارت 66 درصد رشد داشته است.
در ادامه این نشست، پس از استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29/12/1390 بحث و تبادل نظر شد و صورت های مالی با اکثریت آرا به تصویب رسید.
همچنین در این نشست ضمن تعیین اعضای هیئت مدیره و بازرس قانونی و علی البدل برای سال 91 ، پاداش و حق الزحمه اعضای هیئت، حق حضور اعضاء غیر موظف هیات مدیره برای سال مالی 1391، و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بانک به تصویب رسید.
در پایان نشست، مجمع با اکثریت آراء تقسیم سود سهام پیشنهادی بین سهامداران به ازای هر سهم 150 ریال برای سال مالی 1390 را تصویب نمود.
یکی دیگر از موارد دستور کار مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار، تعیین ترکیب جدید هیئت مدیره بانک بود که بر اساس آرای سهامداران، شرکت های نگین خاتم ایرانیان، سرمایه گذاری یمین، سرمایه گذاری ارتباطات سیار ایران، سیمای توسعه کار و بنیان گستر کاوا به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و تعاونی های ایثارگران ظفر و کارکنان بانک انصار به عنوان اعضای علی البدل و موسسه حسابرسی بهبود ارقام به عنوان بازرس قانونی انتخاب شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  8  =  16