۷۱۸ هزار برنده بانک تجارت مشخص شدند

همزمان با اعیاد شعبانیه و با برگزاری آئین قرعه کشی سی و دومین دوره حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت ، برندگان بیش از ۷۱۸ هزار جایزه نقدی این بانک مشخص شدند .

به گزارش ریسک نیوز، این مراسم با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور ، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور اقتصادی و دارایی و نیز مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران بانک تجارت در محل مدیریت امور فناوری اطلاعات این بانک برگزار شد . در ابتدای این مراسم دولتی عضو هیات مدیره بانک تجارت با ارائه گزارشی از روند سپرده گذاری و انتخاب جوایز این دوره از قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت گفت : همچون سنوات گذشته رویکرد بانک تجارت در این دوره از قرعه کشی حسابهای پس انداز ، ترویج روح سنت الهی قرض الحسنه در میان مردم و پرهیز از مادی گرایی بوده است که نوع و تعداد جوایز انتخاب شده و شیوه های تبلیغاتی بانک به خوبی این رویکرد را اثبات می کند.

دولتی با اشاره به اینکه دوره سپرده گذاری برای این دوره از قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت از پایان خردادماه تا پایان اسفندماه سال 1390 بوده است افزود : بیش از پنج میلون و هشتصد هزار نفر از هموطنان حائز شرکت در این دوره قرعه کشی بوده اند و مبلغ کل جوایز اعطایی به 380 میلیارد ریال بالغ می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×  3  =