دستگیری ۲۳ نفر در یک پارتی شبانه

دادستان کرمان از دستگیری ۲۳ نفر در یک پارتی شبانه خبرداد.

به گزارش ریسک نیوز،دادخداسالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری 23 نفر در یک پارتی شبانه خبرداد و گفت: متاسفانه اخیرا گزارش های رصد فضای مجازی حکایت از تلاش افراد معلوم الحالی برای ترویج این پدیده قبیح مجرمانه دارد.

وی با تاکید بر پیشگیری از جرم درفضای مجازی و بخصوص شبکه های اجتماعی اظهارکرد: دادستانی کرمان در جهت پیشگیری از جرم در فضای مجازی و بخصوص شبکه های اجتماعی موبایلی اشراف لازم را داشته و رصد و کنترل دقیقی  به صورت  مستمر در حال انجام است.

 سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در پرونده اخیر فردی که نقش محوری را در برپایی پارتی ایفا می نمود از طریق کانال تلگرامی خود افرادی را برای شرکت در این پارتی دعوت کرد.

 وی ادامه داد: عمل وی حاوی بزه‌های  شرب خمر، دایر کردن مرکز فساد و ارتکاب فعل حرام منجر به جریحه دار شدن عفت عمومی بود که در اجرای قانون و ضوابط اسلامی مصمم و اجازه نمی دهیم افراد به اعمال ضد انقلاب و یا با تحت پوشش فروش اجناس بنجل  قاچاق خود در قالب مزون لباس که در حاشیه پارتی برگزار می کنند دامن جامعه  را  لکه دار و ارزش های اسلامی را نادیده بگیرند. 

سالاری از پلمب محل برگزاری این جشن توسط بازپرس پرونده خبرداد و گفت: اجازه نمی دهیم با آبروی جامعه  بازی شود، تحقیق از متهمان این پرونده که  اقدام به شرب خمر و رقص مختلط با پوشش های نامناسب کرده بودند ، آغاز شده است.

 وی با اشاره به دغدغه و مطالبه قشر مذهبی جامعه به تشدید برخورد با این موارد گفت : به عنوان مجری قوانین و مقررات دینی مسئولیت داشته و مسئولیت ما اجرای دقیق قانون برای همه افراد صرف نظر از صنف و سلیقه آنهاست.

 دادخدا سالاری افزود : همه ما نیاز به تقویت باورهای دینی خود داریم و ماه رمضان که در پیش است فرصت مغتنمی برای خودسازی است و این گونه غفلت ها در عصر انتظار خسران بزرگی برای آدمی است

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

49  −  42  =