همکاری پست بانک ایران با شرکت های تابعه وزارت ارتباطات گسترش می یابد

همکاری پست بانک ایران با شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله پست، مخابرات و زیرساخت درراستای توسعه فضای رقابتی و استفاده از ظرفیت های مشترک گسترش می یابد.

به گزارش ریسک نیوز عادل قبادی زاده عضو هیات مدیره این بانک در مراسم معارفه سرپرست جدید پست بانک استان یزد ضمن بیان این مطلب گفت: همفکری، تعامل و مثبت اندیشی برای تحقق اهداف و رسیدن به چشم اندازی روشن برای بانک نقش بسیار مهمی دارد زیرا معیار ارزش گذاری ها در نظام اداری صرفاً کار، تعهد و وفاداری یکایک افراد به سازمان است.
وی افزود: نمونه عینی این وفاق و تعهدکاری را در برگزاری مجامع عمومی و تائید صورت های مالی شاهد بودیم.
قبادی زاده در پایان تصریح کرد: افزایش ارزش سهام پست بانک در بازار بورس و اوراق بهادار، مسئولیت ها و وظایف تک تک کارکنان را سنگین تر می کند.
اسد گرامی رئیس اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در این مراسم ضمن تشریح اهم فعالیت ها و اقدامات اداره کل مذکور و ارائه راهکارهای لازم برای کاهش تخلفات گفت: ایجاد فضای سالم، امن و پیشگیری از وقوع جرائم از اهداف مهم بازرسی پست بانک ایران است.
وی افزود: وضعیت پست بانک استان یزد از لحاظ عملکرد مثبت است و از مدیریت جدید انتظار داریم، حفظ شرایط موجود و ارتقاء سطح منابع شعب نسبت به دفاترخدمات بانکی استان را بیشتر مدنظر قرار دهد.
سیدرحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت نیز در این مراسم جابجائی مدیران در نظام بانکی را به عنوان یک تکلیف و عامل نشاط، پویایی و حرکت در مسیر توسعه دانست و گفت: رمز موفقیت پست بانک ایران همانا؛ خودباوری، صداقت، سلامت و پاسخگوئی به موقع به مشتریان و همراهی مستمر کارکنان با اهداف و سیاست های کلی بانک است و چشم انداز برنامه های این بانک نویدآور آینده ای روشن برای آن است.
عباس جهانگیر ابوالمعالی معاون پست بانک استان در این مراسم اظهار داشت: درحال حاضر 11 شعبه و 126 دفترخدمات بانکی روستائی و 42 دفتر شهری در سطح استان خدمات متنوع بانکی را به هموطنان ارائه می کنند.
وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از مانده منابع، تسهیلات و تحقق هدف سپرده ای اظهار داشت: در مجموع 798 دستگاه خودپرداز(ATM)، پایانه فروش(POS) و پایانه شعب (PINPAD)در سطح شعب و دفاتر پست بانک استان نصب و درحال خدمات رسانی است.
سیدیعقوب علویان سرپرست جدید مدیریت شعب استان یزد نیز اظهار داشت: وضعیت عملکرد استان مطلوب و حاکی از اراده مصمم و همدلی یکایک کارکنان جهت پیشبرد اهداف بانک است، امیدوارم با تعامل بیشتر و بهره گیری از ظرفیت دفاتر و درگاه های الکترونیکی فضای توسعه و پیشرفت در تمامی ابعاد فراهم شود.
همچنین در این مراسم؛ روسای دوایر ستادی و شعب و کارشناسان استان پیشنهادات و مشکلات مربوطه را در راستای پیشبرد اهداف بانک مطرح کردند.
گفتنی است: بازدید از شعب مرکزی و مطهری یزد، واحدهای ستادی سرپرستی استان، راه اندازی مرکز کنترل و نظارت از راه دور به عنوان بیستمین مرکز کنترل و نظارت از راه دور در سطح کشور و بازدید از دفترخدمات بانکی مستقل کارخانه کاشی پرسپولیس و مذاکره با مدیرعامل کارخانه مذکور جهت توسعه همکاری ها از دیگر برنامه هائی بود که علاوه بر مراسم مذکور انجام شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  +  2  =