بیمه گر آمریکایی سرمایه گذاری ها را در برابر تمامی تهدیدها حمایت می کند

گروه بیمه “امریکن اینترنشنال” (AIG) محصول جدیدی را به بازار ارائه کرده است که طبق آن نگرانی سرمایه گذاران در جهان و ایالات متحده آمریکا پایان می پذیرد.

به گزارش ریسک نیوز،و به نقل از صنعت بیمه ، لایو اینشورنس  نوشت: این شرکت آمریکایی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که برای پایان دادن به نگرانی سرمایه گذاران پوشش بیمه ای جدیدی را ارائه می کند که از سرمایه های آنان در قبال نابودی و تکه تکه شدن در زمان شروع فعالیت جدید حمایت می کند.

طبق گزاش این شرکت با خرید این پوشش بیمه ای سرمایه گذاران می توانند دارایی های خود را بدون نگرانی افزایش دهند. در اطلاعیه این بیمه گر همچنین توضیح داده شده که "بیمه سرمایه گذاری" از سرمایه گذاری ها در برابر تمامی تهدیدها حمایت می کند؛ هرچند که در این اطلاعیه به جزئیات این محصول جدید اشاره ای نشده است.

به گفته "لکس باق" رئیس بخش مسئولیت و خطوط مالی امریکن اینترنشنال،‌ این بخش و این نوع از بیمه نوپا هستند و تنها به عنوان سکوی برای اطمینان بخشی بیشتر به سرمایه گذاران ایجاد شده است.

در این گزارش آمده است که در ابتدای ماه می سال جاری میلادی قوانین جدیدی در بازار مالی آمریکا اجرای شده است که طبق آن افراد عادی نیز می توانند در سرمایه گذاری ها سهیم باشند و این امر دیگر تنها ثروتمندان را در بر نمی گیرد.

این شرکت آمریکایی که به دنبال افزایش مشتریانش در خطوط تجاری است، پیش از این اعلام کرده بود که محصول جدیدی را به بازار معرفی کرده که طبق آن طراحان لباس و افراد شخصی می توانند مجموعه خود را بیمه کنند. این محصول جدید پوشش اضافه ای و کامل تری را در اختیار این مجموعه داران قرار می دهد.

گروه امریکن اینترنشنال (AIG) شرکت خدمات مالی آمریکایی است که در زمینه ارائه خدمات بیمه، مدیریت سرمایه‌ گذاری، مدیریت دارایی، مدیریت صندوق‌ های سرمایه ‌گذاری مشترک، ارائه کلیه مزایای بازنشستگی و نیز سرمایه‌ گذاری در حوزه املاک و مستغلات تجاری و مسکونی فعالیت می کند.

این گروه در سال ۱۹۱۹ توسط "کورنلیوس وندر استار" در شهر "شانگهای" چین تاسیس شد و هم‌ اکنون بزرگترین شرکت بیمه آمریکاست و پس از شرکت آلمانی "آلیانز"، دومین کارگزار بیمه جهان به شمار می‌ آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر "نیویورک" ایالات متحده آمریکا قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می ‌شود.
این گروه همچنین در بخش بیمه اسلامی (تکافل)، در بخش های درمان، اتومبیل و اموال به مشتریان منطقه خلیج ‌فارس خدمات بیمه ارائه می ‌دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×  1  =